צינתוקים
-
אשמח מאוד באם תוכל לעדכן אותי שהענין סודר במלואו, תודה!!
-
@Hיוסף
אני צריך שתכתוב לי שם מספר מערכת וסיסמא -
@hיוסף
הסתדרת ??? -
שנייה, זה עכשיו בטיפול
-
@Hיוסף
הכל בסדר
אבל סתם כך מה שהתכוונתי אז זהאתה עכשו על המערכת תשלח לי למייל את המספר שלך.אומר מספר וסיסמא למייל שלי
תוסיף ג'מייל על הפרופילפי' השם של הפרופיל שלי הוא ...... תוסיף על כך גי'מייל נקודה וכו'.....
-
עדכן אותי אחרי זה אם הסתדר
אני סומך על
@שואל-שאלה
שהוא יעשה זאת על הצד הטוב ביותר...בטוח יותר טוב ממני
-
כן יצרתי איתו קשר והוא עזר לי על צד היותר טוב [הבעיה היתה שלא ידעתי מה זה להכניס רשימת צינתוקים והוא הסביר לי הכל לפרטי פרטים] והעיקר אני מתפלא איך שכל אחד רוצה לעזור עם כל הכח עד כדי כך שרוצים לחטוף ולגנוב את העזרה, אשריכם ישראל בכלל וחברי ימות המשיח בפרט!!!
-
@Hיוסף
אתה אפילו לא מתאר לעצמך עד כמה...
חכה ותראה הלאה -
@Hיוסף
הפוסט הזה לא במקומו מוטב שתמחוק אותו לפני שיחסמו אותך "הסברים מסודרים ממשתמשים" זה הסברים מוכנים לא לבקש הסבריםולגבי מה ששאלת שם
אז ככה
שלוחה 1 - אליה נכנסים המאזינים כדי לרשום את המספר לקבלת צינתוקים:type=tzintuk list_tzintuk=123שלוחה 2 - שלוחה ממנה המנהל מפעיל את הצנתוקים:
type=tzintuk tzintuk_admin=yes list_tzintuk=123 run_tzintuk_automat=yes -
מעולה אתה אלוף תודה רבה !!! אין מילים!!! כל מילה מיותרת!!!
-
למה אני לא מצליח להגדיראת השלוחה ממנה מפעיל המנהל את הצינתוקים, וגם כשאני מוסיף מספר לרשימת הצינתוקים הוא לא מופיע לי במחשב והוא אומר לי שהרשימה ריקה???
-
@Hיוסף
איפה בדקת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות