• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש במערכת (בכל אופן אצלי)

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר על הפורום
    30 פוסטים 10 כותבים 1.3k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Men770M מנותק
      Men770 @אור האורות
      נערך לאחרונה על ידי

      @אור-האורות לא להכל יש סימן.

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ע מנותק
        עמוד הימני פטיש החזק @Men770
        נערך לאחרונה על ידי

        @Men770 @אור-האורות
        דוקא כן היום התעדכנו סמלים חדשים לשאר הדברים כמו פילטר רשי''ת וכו'
        30656619-8a71-4f2f-a57f-3c970f13249e-image.png

        b41874c2-48fa-45ad-8a46-031f1c833748-image.png

        Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • D מנותק
          dudu @עמוד הימני פטיש החזק
          נערך לאחרונה על ידי

          @עמוד-הימני-פטיש-החזק למה זה חדש?
          תמיד היה כתוב מבחוץ איזה סוג השלוחה, החדש הוא שעכשיו יש גם סמל, לא שאפשר לראות איזה סוג...

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • Men770M מנותק
            Men770 @עמוד הימני פטיש החזק
            נערך לאחרונה על ידי

            @עמוד-הימני-פטיש-החזק נכון.
            היום נוספו סמלים לכל שאר המודולים.

            ע D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ע מנותק
              עמוד הימני פטיש החזק @dudu
              נערך לאחרונה על ידי

              @dudu
              כוונתי על הסמל (לי אישית לקח בעבר המון זמן עד שאחזתי כל פעם מחוץ לשלוחה איזה סוג היא, כתבתי ב title= את השם בשביל שאני יראה מבחוץ מה סוג השלוחה ועכשיו באה בשורת הענק ''אמנם קצת באיחור'' ויש סמלים)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ע מנותק
                עמוד הימני פטיש החזק @Men770
                נערך לאחרונה על ידי

                @Men770 אמר בחדש במערכת (בכל אופן אצלי):

                @עמוד-הימני-פטיש-החזק נכון.
                היום נוספו סמלים לכל שאר המודולים.

                חוץ מהtts

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • D מנותק
                  dudu @Men770
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @Men770 גם על שלוחה של הוראות הפעלה למערכת עדין אין סמל...

                  Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • Men770M מנותק
                    Men770 @dudu
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dudu אמר בחדש במערכת (בכל אופן אצלי):

                    @Men770 גם על שלוחה של הוראות הפעלה למערכת עדין אין סמל...

                    עכשיו אני רואה שבאמת לא להכל הוסיפו.
                    גם תפריט כוכבית לא.

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • י מנותק
                      יהונתן כץ @Men770
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @Men770 @Men770 @dudu @אור-האורות @עמוד-הימני-פטיש-החזק
                      גם זה חדש לא? מה זה?
                      456dc363-37a6-47c2-a7ac-1df122a16cdb-image.png

                      Men770M ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • Men770M מנותק
                        Men770 @יהונתן כץ
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יהונתן-כץ משנה את הגודל.
                        תלחץ ותראה.

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • י מנותק
                          יהונתן כץ @Men770
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @Men770 נכון צודק תודה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ב מנותק
                            בן זאב @יהונתן כץ
                            נערך לאחרונה על ידי בן זאב

                            @יהונתן-כץ אמר בחדש במערכת (בכל אופן אצלי):

                            @Men770 @Men770 @dudu @אור-האורות @עמוד-הימני-פטיש-החזק
                            גם זה חדש לא? מה זה?
                            456dc363-37a6-47c2-a7ac-1df122a16cdb-image.png

                            לי אין את זה
                            מענין...
                            b2baf259-bb53-451f-8899-8f005032115a-image.png
                            וגם עשיתי רענון
                            לא עזר..

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י מנותק
                              יהונתן כץ @בן זאב
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @בן-זאב איזה צחוקים... עכשיו גם לי אין את זה....

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • ע מנותק
                                עמוד הימני פטיש החזק @יהונתן כץ
                                נערך לאחרונה על ידי

                                בין לילה היה ובין לילה אבד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון