באתר החדש מה זה?
-
אני נכנס לתוך השלוחות באתר החדש וזה מה שאני רואה

-
@brochabar תנסה לרענן
-
@יהונתן-כץ ריעננתי ונכנסתי מחדש לא עזר
-
@brochabar גם אצלי זה ככה כנראה באמצע פיתוח כלשהו...

-
יכול להיות שמפתחים חיפוש קבצים במערכת
-
@brochabar ככל הנראה הפיתוח הושלם... בנוסף לעריכה של ListAllInformation (חסר מאד מאד מאד בפרייבט!!)
צילום מסך 2021-01-17 ב-4.24.50 -
@איש-זך אמר בבאתר החדש מה זה?:
@brochabar ככל הנראה הפיתוח הושלם... בנוסף לעריכה של ListAllInformation (חסר מאד מאד מאד בפרייבט!!)
צילום מסך 2021-01-17 ב-4.24.50מה שצריך שיהיה אפשר להזיז את זה לצדדים
-
@קול-הקווים אמר בבאתר החדש מה זה?:
@איש-זך אמר בבאתר החדש מה זה?:
@brochabar ככל הנראה הפיתוח הושלם... בנוסף לעריכה של ListAllInformation (חסר מאד מאד מאד בפרייבט!!)
צילום מסך 2021-01-17 ב-4.24.50מה שצריך שיהיה אפשר להזיז את זה לצדדים
וגם להוריד את זה לגמרי, לי זה מפריע מאוד בעין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות