פוסט זועם ומתוסכל
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
יצא טעות למעלה אני מתקן שניה
-
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
יצא טעות למעלה אני מתקן שניה
הפורום-למתחילים-4.pdf
ועכשיו??
תגידו -
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar
הנה עוד יותר משודרג
הפורום-למתחילים-1.docxצריך תיקונים?
תעשה פי די אף
שניה, אני עושה תיקונים סופיים
אני גם אז שניה
יצא טעות למעלה אני מתקן שניה
הפורום-למתחילים-4.pdf
ועכשיו??
תגידו
@איש-יהודי-טוב @brochabar BUUUU -
@מאיר-האלוף למטה כתוב ב"ה תשנה ל בע"ה
-
-
@מאיר-האלוף אכי למטה בסוף ההסבר
-
-
@מאיר-האלוף לבע"ה במקום ב"ה
-
-
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זה -
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גם -
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גםתסתכל אתה אני גמור

-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גםתסתכל אתה אני גמור

דייייייי תגיד
-
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף @brochabar הנה שלי הפורום-למתחילים-1.pdf
רק צריך לנעול את זהתגיד מה החלפת
כי העליתי לאתר שלי כבר ו אם שינת אז אני צריך לשנות שם גםתסתכל אתה אני גמור

דייייייי תגיד
את התמונה של ההגדרות המתקדמות ועוד כמה שגיאות, פסיקים, ונקודות.
-
@מאיר-האלוף כדאי שתשנה את התמונה של האתר בפתיח לוגו של ימות
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף כדאי שתשנה את התמונה של האתר בפתיח לוגו של ימות
טוב
-
@איש-יהודי-טוב אמר בפוסט זועם ומתוסכל:
@מאיר-האלוף כדאי שתשנה את התמונה של האתר בפתיח לוגו של ימות
איך אני עושה את מה שכתוב פה

-
@מאיר-האלוף

יש לך כאן כמה תמונות של ימות -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות