הגדרת שלוחה סולמית
-
ואיך אני מגדיר את סוג השלוחה?
-
@מאיר-האלוף בדיוק כמו כל שלוחה אחרת
-
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
ועכשיו אני פותח שלוחה של #??
במציאות אתה פותח שלוחה בשם Hash אך אם יקישו בפלפון # אז יכנסו לשלוחה בשם Hash
-
אין אפשרות
תעלו סרטון איך -
סרון?????
-
@מאיר-האלוף תעלה תמונת מסך של התפריט הראשי וההגדרות המתקדמות
-
של איזה שלוחה?
-
פוסט זה נמחק! -
תיקנתי
סליחה -
אאה טוב.....
-
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
של איזה שלוחה?
אם אתה מתכוון אלי אז @תתייג
ב. התפריט הראשי שבה רואים את שלוחת Hash -
פוסט זה נמחק! -
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף מצרף קובץ הגדרות של תפריט זה אמור לפתור את הבעיה (לא מבטיח) אבל בכל מקרה זה יעזור לך להגדיר את שלוחת Hash לתפריט https://drive.google.com/file/d/1P34Xqbv_6kZKnBSL69ScJLVm7xlET4DD/view
צריך הרשאת גישה
-
פוסט זה נמחק! -
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@דורש-3 אמר בהגדרת שלוחה סולמית:
@מאיר-האלוף מצרף קובץ הגדרות של תפריט זה אמור לפתור את הבעיה (לא מבטיח) אבל בכל מקרה זה יעזור לך להגדיר את שלוחת Hash לתפריט https://drive.google.com/file/d/1P34Xqbv_6kZKnBSL69ScJLVm7xlET4DD/view
צריך הרשאת גישה
אשרתי לך
ומה עכשיו לעשות??.\
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות