שלוחת ניהול מותאמת אישית
-
לא הבנתי

-
@מאיר-האלוף אמר בשלוחת ניהול מותאמת אישית:
לא הבנתי

תיצור תפריט תשים ססמא ואז תגדיר שלוחת הקלטות שלוחת הודעות מערכת וכל ההגדרות שאתה רוצה לתת
-
@sh774 איך אני עושה את השלוחות האלו??
-
איזה הרשאות אתה רוצה לתת? @מאיר-האלוף
-
@sh774 אמר בשלוחת ניהול מותאמת אישית:
ההגדרות
להקליט לערוך הקלטות לפתוח חדר ועידה ועוד לא זוכר את כול ההגדרות
-
@מאיר-האלוף אמר בשלוחת ניהול מותאמת אישית:
@sh774 אמר בשלוחת ניהול מותאמת אישית:
ההגדרות
להקליט לערוך הקלטות לפתוח חדר ועידה ועוד לא זוכר את כול ההגדרות
תגדיר שלוחת הקלטות עם אפשרות להקליט לכל שלוחה שלוחת מנהל חדר ועידה
-
-
@מוטלה אמר בשלוחת ניהול מותאמת אישית:
שלום @מוטלה
אין שמה את כול הדברים שאני צריך
לכן אני לא משתמש בזה
אולי אתה יודע איך עושים לבד?? -
@מאיר-האלוף תוסיף את השלוחות שאתה צריך
-
אני לא יזוכר הכל
שאני יצתרך הפנה למייל שלך
מה המייל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות