איפה נמצא קובץ ההגדרות ששם אני מכניס את ההגדרות הראשיות של המערכת?
-
@799326426 תכנס בשלוחה הראשית להגדרות מתקדמות ושם תראה את זה
קוראים לקובץ הזה: IVR.INI -
@סבא-המלך אמר באיפה נמצא קובץ ההגדרות ששם אני מכניס את ההגדרות הראשיות של המערכת?:
קוראים לקובץ הזה: IVR.INI
לא נמצא כתוב שם
צור קובץ ext.ini
משמעות הדבר - הפיכת התיקיה לשלוחה
מה עושים? -
@799326426 בשלוחה הראשית?
-
@סבא-המלך כן בראשית
-
@799326426 זה תפריט?
אולי יכול להיות שאם זה משהו אחר אין למערכת?? -
@סבא-המלך תכלס יש לך איזה פיתרון
כשמתקשרים זה מייד מתנתק זה גם כנראה קשור -
@799326426 תענה לי על השאלה הקודמת כדי שאוכל להבין,
אם לא אני לא יודע לעזור לך. -
@סבא-המלך מערכת AVR2 רגילה לא הבנתי?
-
@799326426 חבל על הפוסטים,
התפריט הראשי אצלך מוגדר כתפריט או משהו אחר? -
@סבא-המלך נראה לי תפריט איך אני בודק את זה
-
@799326426 כתוב לך בצד,
אתה משתמש באתר החדש או הישן? -
@סבא-המלך
בשניהם -
@799326426 אז מה כתוב לך?
-
@סבא-המלך איפה?
-
@799326426 בצד, הפוסט האחרון שלי! תפסיק למרוח!
-
@סבא-המלך מצטער אני קצת מתחיל
ולא מבין
??? -
@799326426 רוצה לדבר בטלפון וחאלאס?
-
@סבא-המלך שלחתי לך מייל
-
@799326426 המספר לא זמין!
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות