בכניסה למערכת בפעם הראשונה רק ע"י העברת יחידות למערכת
-
איך אני יכול לעשות שכל מי שנכנס למערכת בפעם הראשונה יעבור לשלוחה ששמה יעביר למערכת סכום מסויים של יחידות?
-
@avrhco אמר בבכניסה למערכת בפעם הראשונה רק ע"י העברת יחידות למערכת:
איך אני יכול לעשות שכל מי שנכנס למערכת בפעם הראשונה יעבור לשלוחה ששמה יעביר למערכת סכום מסויים של יחידות?
מאיפה יהיה למי שנכנס יחדות??
-
@מאיר-האלוף הוא יעביר מהמערכת שלו
כלומר שהוא יכנס למערכת בפעם הראשונה הוא יעבור לשלוחה ששמה מעבירים סכום יחידות למערכת קבועה מהמערכת של המאזין -
@avrhco ממש לא נראה לי שיש אפשרות כזאת
תוכל לנסות בפורום API ששם מפתחים דברים פרטיים ואולי שם יוכלו לפתח לך את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות