קצת שאפתני מדי, אבל חלום שאולי יתגשם...
-
אחרי שראיתי את המערכת הנהדרת של בניית מערכות גדולות באקסל - http://140.82.36.183//set/uploader_form.html עלה לי בראש אופציה שהיא שאפתנית כנראה אבל ממש חלום.
לאחרונה יותר ויותר מוסדות מגלים את האופציה של בקרה וניהול (כל המערכת בשלמותה מוכפלת לשלוחה 0 רק בהגדרה הפוכה, ז״א במקום להאזין לשיעור-מקליטים, במקום להיכנס לחדר ועידה-מפעילים, במקום לשלוח הודעה למורה-מאזינים וכן הלאה) וזה עבודה של שעות על גבי שעות, ההצעה שלי היא לבנות מערכת שסורקת את כל המערכת, ובונה בהגדרה הפוכה כמובן בקרה וניהול, כמובן שיש הגדרות נוספות ומשתנות ולכן לפחות שיקח רק את ההגדרות הבסיסיות מכל שלוחה, אבל במקום שיש האזנה המערכת תייצר הקלטה עם העברת הקובץ לשלוחה עם האזנה...
נכון שזה חתיכת עבודה אבל יהיה הגיוני ביותר לדרוש תשלום על כל שימוש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות