אני צריך שלוחה להשארת הודעות
-
@סבא-המלך אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@מאיר-האלוף
תודה על הסרטון, אבל אין לי שם חיתוך מסך! וגם איך עושים סרטון ומשתפים בדרייב??דבר ראשון מוזר שאין לך
דבר שני תפנה אלי למייל כי זה לא קשור לפורום -
@מאיר-האלוף בכיף אין לי את המייל שלך שלי זה N687142@ג'ימייל.כום....
-
@סבא-המלך אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@מאיר-האלוף בכיף אין לי את המייל שלך שלי זה N687142@ג'ימייל.כום....
-
-
@brochabar אני לא מסתדר עם זה, מה אני אנאלפאבית??
-
@סבא-המלך הסתדרתי
-
@brochabar אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@סבא-המלך > צילום מסך ניתן לעשות על ידי הלחצן Prtse Breakעל פי רוב ליד הלחצן F12 במקלדות קטנות לא זוכר איפה
-
@brochabar אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@brochabar אמר באני צריך שלוחה להשארת הודעות:
@סבא-המלך > צילום מסך ניתן לעשות על ידי הלחצן Prtse Breakעל פי רוב ליד הלחצן F12 במקלדות קטנות לא זוכר איפה
אצלי אין את זה
-
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף @brochabar גם לי אין,
יש לי מקש Prtse והוא לא עושה לי כלום. -
@סבא-המלך זה כן עושה משהו תבדוק אחרי שלחצת על Prtse תעשה הדבק (קונטרול V) במקום שתומך תמונות כמו תוכנת צייר של ווינדוס
-
צודק!!!
תודה פרידמן!!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות