האם אפשר להגדיר שמספר אישי מסויים הוא מנהל ולא צריך להיכנס לניהול?
-
האם אפשר להגדיר שמספר אישי מסויים הוא מנהל ולא צריך להיכנס לניהול?
-
@שמעון-הרמן אמר בהאם אפשר להגדיר שמספר אישי מסויים הוא מנהל ולא צריך להיכנס לניהול?:
האם אפשר להגדיר שמספר אישי מסויים הוא מנהל ולא צריך להיכנס לניהול?
כן,
כאן -
תודה רבה!!!!
-
@שמעון-הרמן יש אפשרות פשוטה יותר שאתה פותח רשי"ת חדשה ושם כל המנהלים, וכל שלוחה שאתה רוצה שרק הם יוכלו להכנס אתה מגדיר:
check_template_filter=2ובהשמעת קבצים אתה מוסיף: ואז במקש 7 המספר נכנס חופשי.
admin_options_file=template check_template=2 -
@שמעון-הרמן הדוגמא רשי"ת מס' 2
-
@סבא-המלך ועוד יותר פשוט, להיכנס לשלוחת ניהול להקיש סיסמת ניהול, אח"כ כוכבית ואתה יכול לנהל את המערכת במקש 7..
לא משנה מאיזה מספר חייגת.. -
האמת שרציתי שיוגדר כמנהל לפי מספר אישי מתוך קובץ ListAllInformation.ini ועדיין לא ראיתי אפשרות כזאת
-
@מוטלה צודק במשהו, כ"א ואיך שיהיה נוח לו, לי יש פלפון אישי וכך הכי מהר לי,
אגב יש לי מערכת שאני וחבר מנהלים אותה- הקו של השיעור, ואני לא יודע את הסיסמא והגישה שלי היא כמש"כ, וזה מאד נוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות