שליחת איימיל
-
האם יש אפשרות לשליחת קבצי פי די אף לכתובת אימייל שהמאזין בוחר ללא תשלום?
-
@אברהם-ברקוביץ אמור להיות את זה במודלים של אהבת ישראל
-
כן אבל אני רוצה שזה ישלח לכתובת איימיל שהמאזין בוחר!!!
-
@אברהם-ברקוביץ כן אבל זכור לי שהוא ידכן את
שהמאזין יכול לבחור מייל -
אתה יכול להביא את הקישור לפה
תודה -
-
@brochabar @אברהם-ברקוביץ
לי זה לא עבד אם לאחד מכם זה עובד אני ישמח אם יעדכן ויעלה את ההגדרות שהוא כתב -
@אור-האורות גם לי לא עובד, הוא אומר אין מענה משרת api. יש למישהו משהו יותר טוב?
-
עדיין ממתין למשהו שעובד (לכתובת שהמאזין בוחר)
-
@אברהם-ברקוביץ מנסיון אישי אין שום מודל פעיל לשליחת מילים ע"פ בחירת המאזין
ואדרבה אשמח אם מישהו יעלה מודל חדש שעובד ואולי @אהרן-שובקס יוכל לעזור לאחר שכבר בנה מודל לשליחת מייל קבוע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות