עזרה דחופה בהסרת הודעות מערכת
-
ממש מתנצל לא מתמצא כאן בפורום.
איך אני מסיר אחרי הקלטה את הקלטת את קובץ מס' וכו'
וכן להקלטה נוספת -
שמיעת מספר הקובץ שהוקלט
כדי שהמאזין לא ישמע את הודעה M1010 (הקלטתם בהצלחה את קובץ מספר x), ולא ישמע את מספר הקובץ החדש שהוקלט - יש להגדיר:say_record_number=no -
@מאיר-האלוף אמר בעזרה דחופה בהסרת הודעות מערכת:
שמיעת מספר הקובץ שהוקלט
כדי שהמאזין לא ישמע את הודעה M1010 (הקלטתם בהצלחה את קובץ מספר x), ולא ישמע את מספר הקובץ החדש שהוקלט - יש להגדיר:say_record_number=noאם אתה לא מיבין תגיד לי
-
מבין מצויין תודה רבה רק תגיד איפה אני מוצא את כל הקישורים האלו
-
@חמצוץ יש בפורום פתורים לחיפוש תעשה חיפוש "הקלטות" ותמצא
-
-
@חמצוץ אמר בעזרה דחופה בהסרת הודעות מערכת:
@חמצוץ אמר בעזרה דחופה בהסרת הודעות מערכת:
וכן להקלטה נוספת
ואיך את זה?
זה נראה לי מוסר מתי שאתה עושה את ההגדרה הזאת תבדוק
-
@חמצוץ
סליחה
טעיתי
לאחר אישור ההקלטה יש תפריט - האם להקליט עוד הודעה או לא
(הודעה מספר M1011 "להקלטה נוספת הקישו 1, לסיום הקישו 2 או המתינו"), כדי שהמאזין לא ישמע תפריט לאחר אישור ההקלטה, אלא יחזור מיד לתפריט הקודם - יש להגדיר:say_record_menu=no -
@מאיר-האלוף
תודה -
@מאיר-האלוף
מייד מעלה פוסטים חדשים עם שאלות חדשות -
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-האלוף איפה הרמה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות