הגדרת מערכת: כניסה רק לרשימת תפוצה
-
איך אני מגדיר שלמערכת יכנסו רק רשימת התפוצה
-
@חמצוץ אמר בהגדרת מערכת: כניסה רק לרשימת תפוצה:
איך אני מגדיר שלמערכת יכנסו רק רשימת התפוצה
תפנה אלי למייל ואני יענה לכול השאלות שלך
-
-
@מאיר-האלוף במייל אתה זמין פחות...
-
@חמצוץ תכניס את ההגדרות הנ"ל ש @מאיר-האלוף הביא בשלוחה הראשית
https://f2.freeivr.co.il/topic/94/פילטר-לפי-מספר-רשימות-תפוצה-שונות-כהטמעה-בכל-מודול -
בקיצור אני רוצה להגדיר הכי פשוט:
רשימת תפוצה- תיכנס למערכת
לא ברשימה- אין אפשרות כניסה למערכת -
@חמצוץ אמר בהגדרת מערכת: כניסה רק לרשימת תפוצה:
בקיצור אני רוצה להגדיר הכי פשוט:
רשימת תפוצה- תיכנס למערכת
לא ברשימה- אין אפשרות כניסה למערכת -
@חמצוץ אמר בהגדרת מערכת: כניסה רק לרשימת תפוצה:
@חמצוץ אמר בהגדרת מערכת: כניסה רק לרשימת תפוצה:
בקיצור אני רוצה להגדיר הכי פשוט:
רשימת תפוצה- תיכנס למערכת
לא ברשימה- אין אפשרות כניסה למערכתמה הסתבכת
-
תעשה מה שכתוב במודול ש @מאיר-האלוף הביא לך
-
@חמצוץ יש לך אפשרות בלשונית שיגור הודעות, הגדרות קמפיין, תגלול קצת תראה אפשרות של רשימה לבנה. שים לב זה רק בקמפיין ברירת מחדל.

-
@חמצוץ אתה גם יכול לעשות סיסמת כניסה ורשימת התפוצה יוכלו להיכנס ללא הסיסמא
-
-
פשוט מאוד יש בניהול בשלוחה נראה לי שבשלוחה 6 שבתוך שלוחת הניהול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות