אינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך
-
מישהו יכול לעזור לי
תודה -
הי ! איך נוכל לעזור לך ולדעת מה לא היה בסדר אם אנחנו לא יודעים מה כן עשית?
-
@הקול-הירושלמי אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:
הי ! איך נוכל לעזור לך ולדעת מה לא היה בסדר אם אנחנו לא יודעים מה כן עשית?
עשיתי בדיוק לפי ההוראות שם...
הגדרתי בשלוחה 1 את ההגדרה הזו:type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=/5/9ולפני התאריך והיום וכו' זה כבר לא עובד.. לא מעביר לשלוחה 5/9
יש לי כאן טעות.. רק אינני יודע מה היא... -
type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=/5/9.*.*.*.*?
-
@הקול-הירושלמי כתוב שם שלא חייבים.. וגם ניסיתי כך ולא עזר..
-
@שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:
@הקול-הירושלמי כתוב שם שלא חייבים.. וגם ניסיתי כך ולא עזר..
האם יש לך שלוחה
9בתוך שלוחה5בתפריט הראשי? -
@הקול-הירושלמי כן. נו אל תעשה אותי כזה דפוק...
וגם ניסיתי להחליף שלוחה... כי 5/9 זה מעבר למערכת תוכן אחרת.
ועדיין לא עובד. -
@שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:
@הקול-הירושלמי כן. נו אל תעשה אותי כזה דפוק...
וגם ניסיתי להחליף שלוחה... כי 5/9 זה מעבר למערכת תוכן אחרת.
ועדיין לא עובד.יש לך שם עוד הגדרות בשלוחה?
-
@מוטלה כן.
type=menu
title=ועידה
type=go_to_folder_time
go_to_folder_time_1=/5/9 -
@שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:
@מוטלה כן.
type=menu
title=ועידה
type=go_to_folder_time
go_to_folder_time_1=/5/9ברור, תוריד את type=menu זה מה שתוקע לך..
-
תמחק את ה-type הראשון, זה מבטל את השני !
-
@מוטלה אוקיי. אבל את הודעת הפתיחה של השלוחה המקורית שומעים קודם...
דבר נוסף, אם ההגדרה הזו היא בשלוחה שמוגדרת חדר ועידה מה אני צריך להוריד בהגדרות הקיימות? -
@שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:
@מוטלה אוקיי. אבל את הודעת הפתיחה של השלוחה המקורית שומעים קודם...
דבר נוסף, אם ההגדרה הזו היא בשלוחה שמוגדרת חדר ועידה מה אני צריך להוריד בהגדרות הקיימות?type=go_to_folder_time זה שלוחה בפני עצמה ולא עוד הגדרה.
אם אתה רוצה שיפנה לחדר וועידה, אתה צריך לעשות את זה בשלוחה נפרדת. -
@מוטלה עכשיו הכל יותר מובן.
זה אומר שאני צריך להגדיר שלוחה כזו לפי זמנים שתפנה בזמנים מסוימם לשלוחה אחת ובזמנים אחרים לחדר ועידה? -
@שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:
@מוטלה עכשיו הכל יותר מובן.
זה אומר שאני צריך להגדיר שלוחה כזו לפי זמנים שתפנה בזמנים מסוימם לשלוחה אחת ובזמנים אחרים לחדר ועידה?תותח!!

-
@מוטלה לא יפה לצחוק עליי... אני רק חודשיים בפנים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות