• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    אינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    16 פוסטים 3 כותבים 728 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמעון לאופר
      נערך לאחרונה על ידי

      מישהו יכול לעזור לי
      תודה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ה מנותק
        הקול הירושלמי
        נערך לאחרונה על ידי

        הי ! איך נוכל לעזור לך ולדעת מה לא היה בסדר אם אנחנו לא יודעים מה כן עשית?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ש מנותק
          שמעון לאופר @הקול הירושלמי
          נערך לאחרונה על ידי שמעון לאופר

          @הקול-הירושלמי אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:

          הי ! איך נוכל לעזור לך ולדעת מה לא היה בסדר אם אנחנו לא יודעים מה כן עשית?

          עשיתי בדיוק לפי ההוראות שם...
          הגדרתי בשלוחה 1 את ההגדרה הזו:

          type=go_to_folder_time
          go_to_folder_time_1=/5/9
          
          

          ולפני התאריך והיום וכו' זה כבר לא עובד.. לא מעביר לשלוחה 5/9
          יש לי כאן טעות.. רק אינני יודע מה היא...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה מנותק
            הקול הירושלמי
            נערך לאחרונה על ידי

            type=go_to_folder_time
            go_to_folder_time_1=/5/9.*.*.*.*
            

            ?

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שמעון לאופר @הקול הירושלמי
              נערך לאחרונה על ידי

              @הקול-הירושלמי כתוב שם שלא חייבים.. וגם ניסיתי כך ולא עזר..

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה מנותק
                הקול הירושלמי @שמעון לאופר
                נערך לאחרונה על ידי

                @שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:

                @הקול-הירושלמי כתוב שם שלא חייבים.. וגם ניסיתי כך ולא עזר..

                האם יש לך שלוחה 9 בתוך שלוחה 5 בתפריט הראשי ?

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שמעון לאופר @הקול הירושלמי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @הקול-הירושלמי כן. נו אל תעשה אותי כזה דפוק...
                  וגם ניסיתי להחליף שלוחה... כי 5/9 זה מעבר למערכת תוכן אחרת.
                  ועדיין לא עובד.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ מנותק
                    מוטלה @שמעון לאופר
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:

                    @הקול-הירושלמי כן. נו אל תעשה אותי כזה דפוק...
                    וגם ניסיתי להחליף שלוחה... כי 5/9 זה מעבר למערכת תוכן אחרת.
                    ועדיין לא עובד.

                    יש לך שם עוד הגדרות בשלוחה?

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ש מנותק
                      שמעון לאופר @מוטלה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מוטלה כן.
                      type=menu
                      title=ועידה
                      type=go_to_folder_time
                      go_to_folder_time_1=/5/9

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מוטלה @שמעון לאופר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:

                        @מוטלה כן.
                        type=menu
                        title=ועידה
                        type=go_to_folder_time
                        go_to_folder_time_1=/5/9

                        ברור, תוריד את type=menu זה מה שתוקע לך..

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ה מנותק
                          הקול הירושלמי
                          נערך לאחרונה על ידי

                          תמחק את ה-type הראשון, זה מבטל את השני !

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ש מנותק
                            שמעון לאופר @מוטלה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מוטלה אוקיי. אבל את הודעת הפתיחה של השלוחה המקורית שומעים קודם...
                            דבר נוסף, אם ההגדרה הזו היא בשלוחה שמוגדרת חדר ועידה מה אני צריך להוריד בהגדרות הקיימות?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מוטלה @שמעון לאופר
                              נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                              @שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:

                              @מוטלה אוקיי. אבל את הודעת הפתיחה של השלוחה המקורית שומעים קודם...
                              דבר נוסף, אם ההגדרה הזו היא בשלוחה שמוגדרת חדר ועידה מה אני צריך להוריד בהגדרות הקיימות?

                              type=go_to_folder_time זה שלוחה בפני עצמה ולא עוד הגדרה.
                              אם אתה רוצה שיפנה לחדר וועידה, אתה צריך לעשות את זה בשלוחה נפרדת.

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ש מנותק
                                שמעון לאופר @מוטלה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מוטלה עכשיו הכל יותר מובן.
                                זה אומר שאני צריך להגדיר שלוחה כזו לפי זמנים שתפנה בזמנים מסוימם לשלוחה אחת ובזמנים אחרים לחדר ועידה?

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  מוטלה @שמעון לאופר
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמעון-לאופר אמר באינני מצליח להגדיר מעבר לשלוחות אחרות לפי תאריך:

                                  @מוטלה עכשיו הכל יותר מובן.
                                  זה אומר שאני צריך להגדיר שלוחה כזו לפי זמנים שתפנה בזמנים מסוימם לשלוחה אחת ובזמנים אחרים לחדר ועידה?

                                  תותח!!🤙

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ש מנותק
                                    שמעון לאופר @מוטלה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מוטלה לא יפה לצחוק עליי... אני רק חודשיים בפנים...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון