חדר ועידה
-
-
@מאיר-האלוף אמר בחדר ועידה:
ובשלוחת חדר הועידה הגדרתי ככה -
מה מספר השלוחה??
שלוחת ההפעלה היא
7\9\3שלוחת השידור היא
7\3 -
-
@מאיר-האלוף אמר בחדר ועידה:
conf_bridge_type=speech
מה זה??
סוג הכניסה
כניסה רק כשהמנהל נכנס ונכנסים כשמיד יכולים לדבר
-
@בן-זאב ומה זה עושה שאתה נכנס לשלוחה
כניסה למנהליםtype=playdir_time playdir_time_type=admin playdir_time_dir_toplay=/1/בחדר ועידה
type=confbridge
conf_bridge_type=broadcaster
מה לא טוב בזה?? -
@בן-זאב
אתה עונה?? -
@מאיר-האלוף
סודר
תודה רבה לעוזרים ולמסייעים? -
-
@מאיר-האלוף
כנראה אחד מההגדרות הכניסה שאני הגדרתי לא פועלים (באג) ואז החלפתי את ההגדרה אז נהיה לי בעיה שניה ששני השידורים הפכו למנהלים ואת זה סידרתי ועכשיו הכל בסדר -
הגדרתי שלוחה כשלוחת הפעלת השידור החי וזה לא עובד הגדרתי ככה -
type=confbridge title=הפעלת השידור חי conf_bridge_type=speech conf_bridge_folder_to_play=7/3 conf_bridge_no_say_recording_number=yes conf_bridge_admin_no_ask=yesשים לב, הבעיה הייתה בשורה המודגשת, כדי שהשלוחה תהיה שלוחת ניהול חדר ועידה/שידור חי צריך לכתוב שיהיה סוג מנהל עם ההגדרה:
conf_bridge_type=adminבהצלחה בפעם הבאה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות