האם מודל קבלת פקסים עובד כראוי
-
במודל קבלת פקסים לפי מה שהבנתי,
זה עושה הרבה בעיות, ולא מגיע למייל,
רציתי לדעת אם למערכת אפשר להיות רגוע שזה כן מגיע? -
@א-גוטן אמר בהאם מודל קבלת פקסים עובד כראוי:
במודל קבלת פקסים לפי מה שהבנתי,
זה עושה הרבה בעיות, ולא מגיע למייל,
רציתי לדעת אם למערכת אפשר להיות רגוע שזה כן מגיע?ניסיתי אותו לפני שבוע ועבד מצוין!
-
@אבגדה אמר בהאם מודל קבלת פקסים עובד כראוי:
@א-גוטן אמר בהאם מודל קבלת פקסים עובד כראוי:
במודל קבלת פקסים לפי מה שהבנתי,
זה עושה הרבה בעיות, ולא מגיע למייל,
רציתי לדעת אם למערכת אפשר להיות רגוע שזה כן מגיע?ניסיתי אותו לפני שבוע ועבד מצוין!
מה זאת אומרת עובד אצלך? מגיע לך מייל עם הדף או שמגיע לך רק התראה שיש לך פקס חדש והדף אתה צריך להוריד מהמערכת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות