ניהול השמעה
-
איך אני מוסיף את ההגדרה למקש מסוים שיהיה ניהול השמעה ע"י מנהל
-
@איש-ס אם הבנתי מה אתה רוצה אז תכנס לשלוחת ניהול ואחרי זה תצא ממנה בתור מנהל ואז תקשיב להשמעה אותה תרצה לנהל ואז תקיש 7
שים
לב
אפשרות זו היא אפשרות ברירית מחדל והיא כוללת שאם יש מאזין שרוצה אף הוא לנהל את ההשמעה שלו אז כל מאזין יכול להקיש 7 ולנהל את ההשמעה שלו בלבד כלומר רק את ההשמעה שהוא הקליט מהטלפון שלואם אתה רוצה לבטל את האפשרות הזו תפנה לשרות לקוחות ,אני פניתי אליהם והם ביטלו לי את האפשרות
-
@איש-ס שכחתי לציין אבל כנראה שכבר הבנת שזה דרך הטלפון ,אם בכלל הבנתי מה אתה רוצה
-
אני צריך ללא כניסה ויציאה מהניהול
אין הגדרה שאני שם בהגדרות מקשי הטלפון? -
@איש-ס עיין כאן פתח בכרטסיה חדשה
-
אין שם את ההגדרה של כניסה לניהול ההשמעה
-
@איש-ס למה אתה סתם אומר
כשתגדיר את זה הם יכלו לנהל השמעות במקש 7 ללא כניסה לניהול
אם אתה רוצה סיסמא זה הגדרה אחרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות