איך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?
-
תודה רבה
-
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
-
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
-
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
אפשר לבקש בשרות לקוחות של ימות שכן יעשה כך
-
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
אפשר לבקש בשרות לקוחות של ימות שכן יעשה כך
אז מה יש לך מי זה
-
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
אפשר לבקש בשרות לקוחות של ימות שכן יעשה כך
אז מה יש לך מי זה
תכתוב בבקשה יותר ברור
-
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
אפשר לבקש בשרות לקוחות של ימות שכן יעשה כך
אז מה יש לך מי זה
תכתוב בבקשה יותר ברור
בשביל זה יש לך מספר משני אז מה יצא לו מכל הרעיון אם רצית לחסוך את ההמתנה לשירות הלוקחות אז זה לא עוזר לך כי אתה צריך לסדר את הצינטוקים אז למה שלא תילך בדרך הנורמלית (מספר משני)
-
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
אפשר לבקש בשרות לקוחות של ימות שכן יעשה כך
אז מה יש לך מי זה
תכתוב בבקשה יותר ברור
בשביל זה יש לך מספר משני אז מה יצא לו מכל הרעיון אם רצית לחסוך את ההמתנה לשירות הלוקחות אז זה לא עוזר לך כי אתה צריך לסדר את הצינטוקים אז למה שלא תילך בדרך הנורמלית (מספר משני)
ואם הוא לא רוצה לצינתוקים?
-
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
אפשר לבקש בשרות לקוחות של ימות שכן יעשה כך
אז מה יש לך מי זה
תכתוב בבקשה יותר ברור
בשביל זה יש לך מספר משני אז מה יצא לו מכל הרעיון אם רצית לחסוך את ההמתנה לשירות הלוקחות אז זה לא עוזר לך כי אתה צריך לסדר את הצינטוקים אז למה שלא תילך בדרך הנורמלית (מספר משני)
ואם הוא לא רוצה לצינתוקים?
אז טוב אבל בדרך כלל אתה צריך את הקמפיינים ואת הצינטוקים
-
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@דורש-3 אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@איש-יהודי-טוב אמר באיך מוסיפים קווים חלופיים / נוספים למערכת?:
@123456 אפשר פשוט להגדיר שיעבור למערכת אחרת
אבל בצינטוקים זה לא יתקשר מהמספר החדש
אפשר לבקש בשרות לקוחות של ימות שכן יעשה כך
אז מה יש לך מי זה
תכתוב בבקשה יותר ברור
בשביל זה יש לך מספר משני אז מה יצא לו מכל הרעיון אם רצית לחסוך את ההמתנה לשירות הלוקחות אז זה לא עוזר לך כי אתה צריך לסדר את הצינטוקים אז למה שלא תילך בדרך הנורמלית (מספר משני)
ואם הוא לא רוצה לצינתוקים?
אז טוב אבל בדרך כלל אתה צריך את הקמפיינים ואת הצינטוקים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות