יש לי בתפריט הודעת M0000 בקול ממוחשב ואני רוצה להחליף את זה לקול של בת
-
איפה לשים אל הקוד??
-
@מאיר-האלוף
בקובץ ה ext של השלוחה שאתה רוצה לשנות את הקול -
@מאיר-האלוף
הסתדרת? -
@שלמה1155 אמר ביש לי בתפריט הודעת M0000 בקול ממוחשב ואני רוצה להחליף את זה לקול של בת:
@מאיר-האלוף
הסתדרת?לא זה רק אחרי שאני נכנס לשלוחה 1 וחוזר לתפריט הראשי אז זה מחליף
-
@מאיר-האלוף
כאילו הוא לא קולט את ההגדרה בזמן? -
@מאיר-האלוף
אולי שווה לך להחליף את כל המערכת אם זה לא רק השלוחה הזאת.
כי כשאני שמתי את ההגדרה בקובץivr.ini ועובד 100 אחוז -
@שלמה1155 אמר ביש לי בתפריט הודעת M0000 בקול ממוחשב ואני רוצה להחליף את זה לקול של בת:
@מאיר-האלוף
כאילו הוא לא קולט את ההגדרה בזמן?כן
-
@שלמה1155 אמר ביש לי בתפריט הודעת M0000 בקול ממוחשב ואני רוצה להחליף את זה לקול של בת:
@מאיר-האלוף
אולי שווה לך להחליף את כל המערכת אם זה לא רק השלוחה הזאת.
כי כשאני שמתי את ההגדרה בקובץivr.ini ועובד 100 אחוז -
@שלמה1155 אמר ביש לי בתפריט הודעת M0000 בקול ממוחשב ואני רוצה להחליף את זה לקול של בת:
@שלמה1155 אמר ביש לי בתפריט הודעת M0000 בקול ממוחשב ואני רוצה להחליף את זה לקול של בת:
@מאיר-האלוף
אולי שווה לך להחליף את כל המערכת אם זה לא רק השלוחה הזאת.
כי כשאני שמתי את ההגדרה בקובץivr.ini ועובד 100 אחוזלא עוזר

-
@מאיר-האלוף
תראה את ההגדרה ששמת -
@שלמה1155
בתפריט
type=menu
menu_say_conf_bridge=yes
menu_say_conf_bridge_1=12
voice=Sivan -
@מאיר-האלוף
וואלה אחי. לא יודע,
אולי תנסה קול אחר, תבדוק אם זה כן עובד לך... -
גם לי לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות