הגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR
-
אודה אם מישהו כאן יעלה לכאן את ההגדרות למערכת וואצהפון בIVR כמו שפרסמו בעבר אני חיפשתי ולא מצאתי
-
-
@חסידישער כדאי שאת ההודעות האישיות תעשה כמו המודול שלי
-
@חסידישער @איש-יהודי-טוב
נראה לי שהכי טוב זה הקו הזה. תעשו הפנייה לקו ככה.type=routing_yemot routing_yemot_number=0772610297 title=הודעות אישיותואז זה כאילו עוד שלוחה וזה הודעות כמו וואצפון וזה גם שולח צינטוק, כך דעתי האישית לפחות...
-
@שלמה1155 אמר בהגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR:
@חסידישער @איש-יהודי-טוב
נראה לי שהכי טוב זה הקו הזה. תעשו הפנייה לקו ככה.type=routing_yemot routing_yemot_number=0772610297 title=הודעות אישיותואז זה כאילו עוד שלוחה וזה הודעות כמו וואצפון וזה גם שולח צינטוק, כך דעתי האישית לפחות...
אבל אי אפשר לחזור למערכת הקודמת
-
@איש-יהודי-טוב
אבל אתה משווה את זה לכל החסרונות של כל המודולים האחרים???
וגם הקלות של האפשרות הזאת...
ושוב פעם, זאת דעתי האישית -
@שלמה1155 אמר בהגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR:
@איש-יהודי-טוב
אבל אתה משווה את זה לכל החסרונות של כל המודולים האחרים???זה גם לא אומר שיש לך הודעה חדשה
ושוב פעם, זאת דעתי האישית
מכבד אותה
-
@איש-יהודי-טוב אמר בהגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR:
זה גם לא אומר שיש לך הודעה חדשה
צודק. אבל בכל אופן אתה מקבל צינטוק...
-
@שלמה1155 אמר בהגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR:
@איש-יהודי-טוב אמר בהגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR:
זה גם לא אומר שיש לך הודעה חדשה
צודק. אבל בכל אופן אתה מקבל צינטוק...
לפעמים אתה לא מקבל
אבל לא נתווכח כי זה סתם יעשה פה ספאם -
@איש-יהודי-טוב אמר בהגדרות מערכת ווואטסאפון בIVR:
לפעמים אתה לא מקבל
לא יודע...
אבל לא נתווכח כי זה סתם יעשה פה ספאם

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות