• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    צינתוק אוטומטי עם השארת הקלטה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    44 פוסטים 4 כותבים 2.9k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יצחק מתבודד
      נערך לאחרונה על ידי

      חחחח
      את הפוסט הזה כתבתי אחרי שעברתי על כל הפוסטים וניסיתי הכל.. תאמין לי
      אבל תודה בכל אופן!

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שאול @יצחק מתבודד
        נערך לאחרונה על ידי

        @יצחק-מתבודד תגיד מה לא הבנת וננסה לעזור

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יצחק מתבודד
          נערך לאחרונה על ידי

          פשוט..
          שלוחה 1 שומעים את ההודעה שמקליטים בשלוחה 2 ועוברות אוטומטית לשלוחה 1
          בשלוחה 2 פתחתי תת שלוחה ושמתי את ההגדרה הזו
          type=record
          folder_move=/1
          record_end_goto=/6
          ובשלוחה 6 פתחתי שלוחת צינתוק עם ההגדרה הזו
          type=tzintuk

          לפי מה שהבנתי זה אמור לעבוד, אך עדיין לא מצליח

          ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שאול @יצחק מתבודד
            נערך לאחרונה על ידי

            @יצחק-מתבודד אוקיי קודם כל לפי התמונה נראה לי שהגדרת שלוחה 2 בתוך שלוחה 7 נכון?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י מנותק
              יצחק מתבודד
              נערך לאחרונה על ידי

              לתת שלוחה של 2 קראתי לה 7 סתם.. משנה השם שלה?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש מנותק
                שאול @יצחק מתבודד
                נערך לאחרונה על ידי

                @יצחק-מתבודד אז ככה קודם כל אל תגדיר שום תת שלוחה
                ההקלטה בשלוחה 2 עוברת לשלוחה 1 בתפריט הראשי?
                וכן הרשמה לצינטוקים ג"כ שלוחה 6 מהתפריט הראשי?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י מנותק
                  יצחק מתבודד
                  נערך לאחרונה על ידי

                  הקלטה בשלוחה 2 עוברת לשלוחה 1
                  הצטרפות לרשימת הצינתוקים זה שלוחה 8

                  שלוחה 6 חשבתי שצריך עוד שלוחת צינתוקים

                  ש Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שאול @יצחק מתבודד
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יצחק-מתבודד יופי, עכשיו בשלוחה 2 הגדרת

                    type=record
                    folder_move=/1
                    

                    נכון? אז תוסיף שורה כזאת

                    record_end_goto=/6
                    

                    בתוך שלוחה 2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש מנותק
                      שאול @יצחק מתבודד
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יצחק-מתבודד הלאה:
                      בשלוחה 8 (הוספה לרשימת הציטוקים) תגדיר כך

                      type=tzintuk
                      list_tzintuk=123
                      
                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יצחק מתבודד
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שאול אמר בצינתוק אוטומטי עם השארת הקלטה:

                        record_end_goto=/6

                        בשלוחה 2 יש לי הגדרה מעט שונה..
                        type=record
                        title=
                        folder_move=1

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש מנותק
                          שאול @יצחק מתבודד
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יצחק-מתבודד תשאיר את השורות האלו ותוסיף את השורה שהבאתי

                          record_end_goto=/6
                          
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יצחק מתבודד @שאול
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שאול אמר בצינתוק אוטומטי עם השארת הקלטה:

                                                                                                                                                        type=tzintuk                                                                                                                                                                            list_tzintuk=123                                            
                            

                            זה כבר מופיע לי שם

                            3e494ede-9c26-452c-8273-933daef68b00-image.png

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש מנותק
                              שאול @יצחק מתבודד
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יצחק-מתבודד אוקיי אז הכל בסדר
                              עכשיו פתח שלוחה חדשה (איזה שתרצה אביל עדיף שלוחה שאין למאזינים גישה אליה שלא יוכלו להפעיל צינטוקים סתם לפיכך הדריכו אותך לפתוח שלוחה 999 [אם אתה אכן פותח שלוחת 999 תשים לב להגדיר בשלוחת ההקלטה שיעבור לשוחה הרצויה

                              record_end_goto=/999
                              

                              ]) ושם תשים את ההגדרות הבאות

                              type=tzintuk
                              list_tzintuk=123
                              tzintuk_admin=yes
                              run_tzintuk_automat=yes
                              

                              אם אתה רוצה שבסיום ההקלטה והפעלת הצינטוק יעברו לשלוחה מסוימת תוסיף את ההגדרה

                              tzintuk_end=/2/8
                              

                              או כל שלוחה שאיליה תרצה שיעברו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י מנותק
                                יצחק מתבודד
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שאול אמר בצינתוק אוטומטי עם השארת הקלטה:

                                                                                                                                                            type=tzintuk                                                                                                                                                                            list_tzintuk=123                                                                                                                                                                            tzintuk_admin=yes                                                                                                                                                                            run_tzintuk_automat=yes                                            
                                

                                עשיתי טסט הגדרתי במקום ב 999 בשלוחה ראשית ב - 5
                                ובשלוחה 2 של ההקלטות הגדרתי record_end_goto=/5
                                לא מצנתק לי

                                ניסיתי סתם להפעיל צינתוק ישר משלוחה 5 והצליח

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש מנותק
                                  שאול @יצחק מתבודד
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יצחק-מתבודד נרשמת לקבלת צינטוקים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י מנותק
                                    יצחק מתבודד
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    כן
                                    אבל כשהקלטתי הודעה בשלוחה 2 לא שלח צינתוק אוטומטי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יצחק מתבודד
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      סה"כ 3 שלוחות
                                      שלוחה 2 מקליטים הודעות עם ההגדרה הזו
                                      type=record
                                      folder_move=/1
                                      record_end_goto=/5

                                      שלוחה 5 עם ההגדרה הזו
                                      type=tzintuk
                                      list_tzintuk=123
                                      tzintuk_admin=yes
                                      run_tzintuk_automat=yes

                                      ושלוחה 6 הרשמה לצינתוקים
                                      נכון?

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש מנותק
                                        שאול @יצחק מתבודד
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יצחק-מתבודד נכון, אישרת את ההקלטה ולא צינטק?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יצחק מתבודד
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          לא צינתק
                                          אולי גם בשלוחה 1 צריך לשים את ההגדרה
                                          record_end_goto=/5
                                          ?

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ש מנותק
                                            שאול @יצחק מתבודד
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יצחק-מתבודד לא קשור
                                            ניסית עוד פעם כי יכול להיות שיש בעיות ולא מצנתק כל הזמן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון