להגדיר שמי שמתקשר ממספר מסוים של קו יופנה לשלוחה שאני יגדיר, איך?
-
יש לי מספר נוסף, ואני מעוניין להגדיר שמי שיחייג דרך המספר הנוסף, יופנה לשלוחה פנימית שאני יגדיר.
איך עושים את זה? -
@anti-malware אמר בלהגדיר שמי שמתקשר ממספר מסוים של קו יופנה לשלוחה שאני יגדיר, איך?:
יש לי מספר נוסף, ואני מעוניין להגדיר שמי שיחייג דרך המספר הנוסף, יופנה לשלוחה פנימית שאני יגדיר.
איך עושים את זה?מעבר לפי מספר מחייג/מחוייג
-
@איש-יהודי-טוב לא הצלחתי.
-
@anti-malware
איפה שמת את הקובץ. כי זה צריך להיות בתפריט ראשי דוקא -
@anti-malware אמר בלהגדיר שמי שמתקשר ממספר מסוים של קו יופנה לשלוחה שאני יגדיר, איך?:
@איש-יהודי-טוב לא הצלחתי.
תבדוק את ההגדרות
תכתוב בבאגים
-
זה חייב דווקא להיות בתפריט הראשי? זה לא יכול לעבוד אם לא שמתי את ההגדרה בשלוחה פנימית?
ובאיזה הגדרה לרשום את ההגדרה? : IVR / EXT? -
@anti-malware
הקובץ חייב להיות בראשי. אבל את ההגדרה עצמה אתה יכול לכתוב בכל שלוחה, ככה זכור לי שדיברו פה בפורום.
וצריך לכתוב את ההגדרה בקובץ EXT -
@שלמה1155 אני יכול להוסיף כמה מספרים ע"י ירידת שורה?
-
@anti-malware כן.
-
נא להעביר לעזרה הדדית למתחילים
-
@anti-malware אמר בלהגדיר שמי שמתקשר ממספר מסוים של קו יופנה לשלוחה שאני יגדיר, איך?:
@שלמה1155 אני יכול להוסיף כמה מספרים ע"י ירידת שורה?
אבל זה יעזור לך רק אם יש לקו כמה מספרים....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות