צינטוקים
-
עשיתי את זה וזה לא עובד לי !!
-
@נתי-ויזל
תעלה צילומסך -
איך אני עושה צילום מסך??? אני פשוט חדש
-
@נתי-ויזל
תלחץ על חלונות שיפט וs -
@פיסטוק-חלבי
צודק הקדמת אותי
תעלה צילמסך של ההגדרות בשלוחה ושל השלוחות -
לא הבנתתי
-
מה זה נקרא חלונות
-
@נתי-ויזל לא צריך צילום מסך.
תעתיק לכאן את ההגדרות מהשלוחה של ההקלטות ואת ההגדרות מהשלוחה של הצינתוקים.
תעתיק את זה בצורה של קוד

-
type=record
folder_move=9/4
record_end_goto=9/1/6
type=tzintuk
list_tzintuk=מנהל
type=tzintuk
list_tzintuk=מנהל
tzintuk_admin=yes -
@נתי-ויזל תוסיף סלש בהתחלה כאן
record_end_goto=/9/1/6יש לך גם שלוחה להרשמה?
יכול להיות שגם בשם הרשימה עובד רק מספרים או שם באנגליתlist_tzintuk=מנהל -
צינטוקים לא עובד לי
אשמח לעזרה תודה
הנה ההגדרותtype=tzintuk
list_tzintuk=00
tzintuk_end=/50722373803
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים תביא את ההגדרות משלוחת הפעלת הצינתוק
-
@מוטלה שלחתי את ההקדרות בההודעה הקודמת
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
בשביל שהמודל יעבוד צריך 2 שלוחות, 1 הרשמה לצינתוקים, 2, הפעלת צינתוקים.
תוסיף שלוחה נוספת ושם תגדיר כך:type=tzintuk list_tzintuk=00 tzintuk_admin=yesלייתר ההגדרות תראה כאן
-
@מוטלה עשיתי בדיוק כפי מה שכתבת ועדיין מצנטק מהמספר הרשי של המערכת איך עושים שיצנתק ממספר אחר?
ההגדרות הם
type=tzintuk
list_tzintuk=00
tzintuk_admin=yes
tzintuk_your_id=0722373803 -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אם למערכת שלך יש עוד מספר שאושר בשירות הלקוחות, אתה פשוט משנה את המספר בשורה הבאה, למספר שאושר בשירות הלקוחות - כמובן שאתה צריך לרשום את השורה הזאת עם המספר שממנו ישלח את הצינתוק בשלוחה בו אתה מפעיל את הצינתוק.
tzintuk_your_id=0773137770תוסיף את השורה הזאת לשלוחה שאתה מפעיל את הצינתוק, ותשנה למספר השני.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות