ניהול מכירות
-
הערה מאוד חשובה (אני חושב שזה מציק לעוד הרבה לקוחות שנכנסים למערכת):
הענין של קטגוריות הוא מאוד חשוב למאזין הלקוח, כדי לקטלג את המוצרים, שהוא לא יצטרך להתייבש עם הטלפון עד שיגיע למבוקשו. אבל יש כאן בעיה (שכמובן לא היתה במערכת מכירות הישנה) שגם לקטגוריה המבוקשת צריך להמתין עד שהקריין מדבר ואז ניתן להקיש שתיים לקטגוריה הבאה. ואם יש למעלה מ10 קטגוריות? הלקוח לא ימתין "שעה" על הקו עד שהוא יגיע לקטגוריה המבוקשת. ואם כשכבר זכה להגיע לקטגוריה מס' 8 נלחץ לו ללא כוונה 4 (במקום 2) הוא מחשב מסלול מחדש.
השאלה אם אפשר לעשות בזה דומה למערכת הישנה דהיינו שיהיה בתחילה תפריט: ל"(שם הקטגוריה)" הקש 1 ל"(שם הקטגוריה)" הקש 2 וכו' [שמס' הקטגוריה יהיה מס' השלוחה לקטגוריה], וכן להקצות [לדוגמא] "סולמית" לשלב הקודם. וכן כך בתתי הקטגוריות. כך ש: 1. הלקוח ישמע בזריזות את כל הקטגוריות. 2. שיוכל להקיש גם בתחילת הקריינות את שלוחת הקטגוריה המבוקשת.
כמובן שבשמיעת המוצרים ישאר כמו עכשיו שמקישים על ספרה מסויימת למוצר הבא או הקודם.
בתקוה להבנה ותודה רבה