כניסה לטריויה
-
@יהודיה
זה די פשוט פותחים תיקיה בשם Messages ושם משאירים את הודעה של שניה אחת של שקט ומשנים את השם לM1203
אבל למיטב הבנתי זה לא אמור להיות כך כי אם הכניסה היא של מצב שקט הרי שלא היה צריך לעשות את כל זה
לכאו' כדאי לשלוח מייל לשירות לקוחות לצורך טיפול ובדיקת הנושא -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק איפה לפתוח את התיקיה הזו?
-
פוסט זה נמחק! -
-
@יהודיה בתקיית שורש
-
@פיסטוק-חלבי אפשר יותר הסבר איפה? תודה
-
@יהודיה בתקיה הראשית איפה שפותחים את כל השלוחות פשוט לפתוח שלוחה חדשה ולקרוא לה Messages התקייה הזו מאפשרת לשנות את ההודעות מערכת
-
@פיסטוק-חלבי
עשיתי כך:

זה טוב?
למה זה לא מופיע לי? -
@יהודיה זה לא אמור להיות שלוחה עם מספר זה אמור להיות כך

-
@יהודיה לא את ה TITLE לקרא Messages אלא את השלוחה עצמה לאחר שפתחת לשנות את השם מ 14 ל Messages
-
@פיסטוק-חלבי איך פותחים כזה?
-
-
@פיסטוק-חלבי הסתדר תודההסתדר תודה
-
@יהודיה
אולי תסמנו את השאלה כנפתרה לתועלת הכלל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות