שלוחת מענה אנושי שילוב בין מודל תור לבין מודל הגבלת זמן
-
שלום!
אני רוצה להגביל את שלוחת תור
type=queue
שיוגבל בשעות המענה, ויהיה הודעה למתקשרים "מענה הקולי סגור" או יעבור לשלוחת השארת הודעה, לפי שעות כמו שיש במודל טיים
type=routing_time
איך משלבים ביניהם? -
@צפוי תעשה שלוחה לפני זה עם הגבלת זמן ושבשאר הזמנים יעבור לשלוחת השארת הודעה
-
@מוטלה אמר בשלוחת מענה אנושי שילוב בין מודל תור לבין מודל הגבלת זמן:
@צפוי תעשה שלוחה לפני זה עם הגבלת זמן ושבשאר הזמנים יעבור לשלוחת השארת הודעה
תודה על התגובה אך לא הבנתי אותך
-
@צפוי תפתח שלוחה בהגדרות הבאות:
type=go_to_folder_time go_to_folder_time_1=1.08:30-17:00.sun-thu.*.*.* go_to_folder_time_2=2.*.*.*
בדוגמא כאן בין השעות שמונה וחצי בבוקר עד חמש אחה"צ בימים ראשון עד חמישי יעביר לשלוחה 1 ובשאר הימים יעביר לשלוחה 2
בפנים תפתח שלוחה 1, ניתוב תור, ושלוחה 2 של השארת הודעה.
תוכל לראות כאן https://f2.freeivr.co.il/post/56 עוד אפשרויות. -
@מוטלה תודה לך!
-
@צפוי
רק תגיד לי איך אתה רוצה לשלב מענה אנושי למערכת?
ברגע שמישהו קבע תור במענה אנושי, איך המערכת תדע לא לקבוע תור נוסף בשעה זו?