למה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?
-
@נתי-נתנסקי אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?:
יש למישהו מידע?
גם לי
מה האורך של הסיסמה שלך?? -
@מערכת-תהילים 6 תוים
-
עזרה דחופה
-
@נתי-נתנסקי אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?:
@מערכת-תהילים 6 תוים
מוזר
לי שהיה 1 תווים לא נתן
אולי תעשה 7? -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@נתי-נתנסקי אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?:
יש למישהו מידע?
איזה מערכת זה? IVR או ווצאפ
-
@יהונתן-כץ לא הבנתי את השאלה
מחשב רגיל - מנסה להכנס לאתר החדש וזה כותב כל הזמן שגיאת התחברות -
@נתי-נתנסקי כנראה זה לא זמין לכל המשתמשים?
-
@נתי-נתנסקי אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?:
@יהונתן-כץ לא הבנתי את השאלה
מחשב רגיל - מנסה להכנס לאתר החדש וזה כותב כל הזמן שגיאת התחברותלאיזה קו אתה מנסה להכנס? למערכת תוכן עם שלוחות או לווצאפ של השארת הודעת ושמיעת הודעות...
-
@נתי-נתנסקי אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?:
כנראה זה לא זמין לכל המשתמשים?
אין סיבה שזה לא יהיה זמין לכולם....
-
@יהונתן-כץ מערכת תוכן של קו וואצפון
כתוב שזה גרסת בטא -
@נתי-נתנסקי לא ניתן להיכנס לאתר החדש עם קו של וואצפ רק קו תוכן.
-
@מוטלה אמר בלמה אני לא מצליח להכנס לאתר החדש עם מספר המערכת והקוד עמם אני נכנס לאתר הישן?:
@נתי-נתנסקי לא ניתן להיכנס לאתר החדש עם קו של וואצפ רק קו תוכן.
זה מה שניסתי לענות לו ולא הבינו אותי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות