כניסת מנהל לקו
-
האם יש אפשרות למאזינים לשמוע אם המנהל כרגע מגדיר ומוסיף תכנים?
-
@שלום-וייס אמר בכניסת מנהל לקו:
האם יש אפשרות למאזינים לשמוע אם המנהל כרגע מגדיר ומוסיף תכנים?
ממש לא
-
@איש-יהודי-טוב אמר בכניסת מנהל לקו:
@שלום-וייס אמר בכניסת מנהל לקו:
האם יש אפשרות למאזינים לשמוע אם המנהל כרגע מגדיר ומוסיף תכנים?
ממש לא
למה ממש לא??
אפשר לעשות פיתוח -
@מערכת-תהילים אמר בכניסת מנהל לקו:
@איש-יהודי-טוב אמר בכניסת מנהל לקו:
@שלום-וייס אמר בכניסת מנהל לקו:
האם יש אפשרות למאזינים לשמוע אם המנהל כרגע מגדיר ומוסיף תכנים?
ממש לא
למה ממש לא??
אפשר לעשות פיתוחאפשר לפי רשימת תפוצה אבל הוא יכול סתם להיכנס בשביל לשמוע תכנים
-
@איש-יהודי-טוב לא הבנתי
-
@איש-יהודי-טוב אני רוצה שהמאזינים ידעו שנכנסתי לאתר ניהול ועכשיו אני מגדיר לשלוחה איקס או מוסיף תוכן לשלוחה איקס וכו'
-
@שלום-וייס אפשרי ע"י פיתוח תוסף לאתר של ימות המשיח - כמובן מי שיפתח לך את זה ידרוש כסף.
אם אתה מוכן להשקיע אני ממליץ על @יוסל-ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות