השתקשה בחדר ועידה
-
ברגיל כוכבית אחד מפעיל ומשתיק
אבל אני צריך שיהיה כוכבית אפס שמנהל החדר ועידה משתיק ללא שיוכלו להפעיל בלעדיו
ובאיזה מקום אני שם את ההגדרה בשביל שיהיה ב 50 חדרי ועידה זה *0=ליסטינק אני לא מוצא את זה -
@הפצת-התורה אמר בהשתקשה בחדר ועידה:
אבל אני צריך שיהיה כוכבית אפס שמנהל החדר ועידה משתיק ללא שיוכלו להפעיל בלעדיו
לא הבנתי ברור אותך
תוכל להסביר יותר טוב? -
כתוב בטעות בכותרת השתקשה במקום השתקה
זה דחוף מי שיכול לעזור בענין -
@מערכת-תהילים
אני רוצה לתת הוראה לכל המלמדים והמורים כאשר אתם עושים כוכבתי אפס אף ילד לא יכול לדבר גם אם הוא עושה כוכבית אחד
בכל אופן תודה רבה רבה רבה לך -
@הפצת-התורה זה ההגדרה
conf_bridge_type=listen -
@מוטלה תודה רבה רבה ואיפה אני שם את זה כדי שזה יהיה בכל המערכת
-
@הפצת-התורה אמר בהשתקשה בחדר ועידה:
כתוב בטעות בכותרת השתקשה במקום השתקה
זה דחוף מי שיכול לעזור בעניןלא הבנתי אתה רוצה שמנהל בIVR
אם תרצה עזרה סתם בהגדרות תוכל לפנות אלי למייל: haua6430@gmail.com -
@הפצת-התורה בעיקרון אתה יכול להכניס את זה בקובץ ivr אבל רק אם אין לך הגדרה שונה כבר בתוך השלוחה.
כמו conf_bridge_type=broadcaster וכדו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות