האם יש כזאת אפשרות לעשות הקלטת הודעת זמנית בלי להכנס לשלוחת הניהול ??
-
אני רוצה שבכניסה לקו יהיה הודעה זמנית בלי להכנס לניהול האם יש כזאת הגדרה ???
-
@נתי-ויזל אמר בהאם יש כזאת אפשרות לעשות הקלטת הודעת זמנית בלי להכנס לשלוחת הניהול ??:
אני רוצה שבכניסה לקו יהיה הודעה זמנית בלי להכנס לניהול האם יש כזאת הגדרה ???
הקלטת הודעות מערכת אולי
-
type=record_system_messages record_system_folder=main record_system_messages=M0001 -
@מערכת-תהילים לא ברוכים הבאים זמני רק שאני לא יצטרך להכנס בשביל זה לשלוחת הניול אלא כמו שלמשל אני יכול לפתוח חדר ויעדה לא דווקא דרך הניהול אלא מספיק שאני מגדיר הגדרה של פתיחת חדר ויעדה אותו דבר פו רק לגבי הודעה זמנית
-
@נתי-ויזל אבל הוא לא נותן לי שזה יהיה הודעה זמנית כי הוא לא שואל אותי לכמה ימים לשים את זה ??????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות