הפניה לשלוחת טרויה
-
@אחד-מאנש
את שלוחה 5 תגדיר כתפריט -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים עשיתי את זה אבל הוא אומר לי "תפריט אנא הקישו את מספר השלוחה" ואני מקיש 1 והוא לא עושה כלום
-
אולי זה יעזור

-
@אחד-מאנש תנסה להכנס בניהול הטלפוני
כלומר להתקשר למערכת שלך להקיש 0 לשלוחת הניהול סולמית 2 5/1 סולמית ותראה עם השלוחה הזו בכלל פתוחה -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אני לוחץ 5 הוא אומר לי "שגיאה" מה זה אמור להיות
-
@אחד-מאנש
לא ברור איפה נכנסת
תשלח לי בבקשה את מספר הקו וסיסמה לכתובת m0504140134@gmail.com ואנסה לעזור לך -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
האם קיבלת? -
@אחד-מאנש כן קיבלתי אבל אני לא מצליח לסדר את זה
אולי תעלה לכאן את ההגדרות ומישהו אחר שמבין בזה יענה לך -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים הקו מסודר ברוך השם
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים תודה רבה עכשיו נשאר לי השאלה השניה איך אני עושה שלתשובה נכונה יקישו 1 וללא נכון להקיש 2 (עכשיו זה 0 ו1)
-
@אחד-מאנש לא נראה לי שאפשר לשנות את מה שמוגדר
אם מישהו מפה יודע אחרת שיעדכן -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים תודה רבה אני יפתח נושא חדש לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות