הפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות
-
אנא עזרו לי
מה לכתוב בשם החשבון?
ומה ב'מתחם'? -
בשם החשבון איזה שם שבא לך חשוב לזכור אותו {במידה והמחשב לא שומר ססמאות} במתחם אני בחרתי באסיה ירדן משהו כזה ולא שינה לי כלום אלא א"כ יחדשו לי פה בכ"א אני כך עשיתי ועובד מצויייןןן ב"ה
-
סליחה היתכונתי לשם משתמש Sorry!!
-
אני מתכוון כאן . מה זה אסיה ירדן?
-
שם משתמש יש לי, אני מדבר על שם חשבון ומתחם
-
-
-
תכניס למתחם כך בדיוק עשיתי ועובד מצויין ושוב אני אומר עשיתי לפי מה שכתבו פה בפורום בעבר ואני מתבסס על פיהם
-
@QWERTY גם לשרת כך ךכתוב? או של"צ לכתוב כלום
-
בצילום מסך שעשית ראיתי שלא סימנת וי בקוביות הקטנות תסמן וי בראשון בשלישי וברבעי ולגבי שאלתך גם בשרת כן
-
כן היתכונתי שצריך לכתוב
-
-
זה לוקח לפחות חצי יום עד שזה עובד גם אם הגדרת מצויין מנסיון!
-
במוביל כתוב לך UDP תעשה אוטמט
-
@QWERTY אם אתה אומר - נקווה, תודה!
-
@שלמה-צובל לטובתך עי' כאן ותראה הכל
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בסביר למדי נשמח אם תנדב מידע בעניין שיחות sip למחשב:
אגב יש אפשרות מאוד נוחה לבדוק אם זה עובד,
למי שפתח חשבון ב iptel.orgלחייג ל
musicבמידה והכל תקין אמורים לשמוע מוזיקה..
בהצלחה
-
@QWERTY באמת ניסיתי את זה וזה אכן חייג (אמנם לא שמעתי מוזיקה אבל היתה שיחה)
אך בטלפון זה נראה שהשלוחה לא קיימת.. -
אצלי בחיוג מימות למחשב זה לא עבד ולmusic זה כן עבד
-
זה אומר שהחשבון שלך עובד מצויין עכשיו תוודא שבימות הגדרת את שם המשתמש כראוי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות