טרייוה/מבחן אמריקאי
-
האם יש אפשרות בטריוויה או במבחן אמריקאי להגדיר כמה פעמים המערכת תחזור שוב ושוב על הקראת שאלה במידה והתלמיד לא ענה את התשובה?
-
@מנדי-ג-ייקובס
לא נראה לי שיש כזאת אפשרות, אבל אולי יעזור לך שלאחר הקשת התשובה יושמע תפריט אישור ההקשה ?
(אם מדובר בילדים קטנים...) -
@שלמה1155 לא עוזר לי אישור הקשה,
אני לא רוצה שתלמיד יקשיב שוב ושוב לשאלה ובנתיים יספיק לחפש את התשובה במחברת הלימודים שלו,אשמח לשמוע האם יש אפשרות כזאת שאם התלמיד לא הקיש את התשובה לאחר פעם או פעמיים (ואם יש אפשרות לבחור כמה פעמים) יעבור לשאלה הבאה והתלמיד יפסיד את האחוזים של השאלה הזאת.
-
@מנדי-ג-ייקובס
מישהו הציע בפורום להקליט את השאלה מספר פעמים, לא יודע אבל אולי זה רעיון... -
@שלמה1155 זה עדיין לא עוזר לי להקליט את השאלה שוב ושוב,
כי המערכת בברירת מחדל שלה (מבחן אמריקאי) במידה ולא הקישו תשובה היא מקריאה את השאלה שוב ושוב עד שהתלמיד עונה,
איך אני מבטלת או משנה את האפשרות של הקראה חוזרת של השאלה במידה ואין תשובה? -
@מנדי-ג-ייקובס
רגע, אני לא הבנתי אותך נכון.
אתה בעצם רוצה שירד לו ניקוד עקב אי הקשת תשובה בזמן אפילו אם הוא ענה בפעם השלישית, הבנתי אותך?
אז אם זה השאלה, אז לא, אין כזאת אפשרות. -
@שלמה1155 זאת גם היתה השאלה שלי,
אבל השאלה העיקרית שלי היא:
האם יש אפשרות להגביל את האפשרות שהמערכת מקריאה את השאלה שוב ושוב? כלומר המערכת תקריא את השאלה פעם אחת או פעמיים (מס' הפעמים שאני אגדיר) ובמידה ולא מקישים תשובה היא תעבור לשאלה הבאה בלי להקריא שוב את השאלה הנוכחית?
(מה שמוגדר בברירת מחדל זה שהמערכת מקריאה שוב ושוב - אחרי זמן המתנה מסוים - את השאלה עד שהתלמיד עונה, איך הגבלה של מספר הפעמים שהמערכת חוזרת על השאלה)
אם אין אפשרות כזאת אשמח לשמע האם במודל אחר (טרוייה או מבחן רגיל....) כן יש את האפשרות הזאת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות