הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד
-
עשיתי בשלוחה 9
ההגדרות של שלוחה 9:
type=confbridge
check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
ההגדרות של הקובץ שיוכים:
08888830-09999828=/1
לא עובד
מה הבעיה???
תודה -
@קול-הקווים איפה שמת את הקובץ שיוכים?.
-
@brochabar אמר בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד:
@קול-הקווים איפה שמת את הקובץ שיוכים?.
בשלוחה 9
צריך לשים בראשי? -
@קול-הקווים אמר בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד:
צריך לשים בראשי?
לא
-
@שאול אמר בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד:
@קול-הקווים אמר בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד:
צריך לשים בראשי?
לא
שמתי ב 9 ולא עובד
-
@קול-הקווים התקשרת מאותו מספר שהכנסת?
הקובץ מוגדר טוב? -
@קול-הקווים מניסיון שלי צריך להשים את זה בתפריט הראשי.
-
@מוטלה אמר בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד:
@קול-הקווים מניסיון שלי צריך להשים את זה בתפריט הראשי.
את הקובץ או את ההגדרות?
-
@קול-הקווים הקובץ כמובן
-
@שאול אמר בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד:
@קול-הקווים הקובץ כמובן
הכנסתי את הקובץ ולא עזר

-
@קול-הקווים איך רשום הקובץ? אפשר להעלות צילום מסך?
@שאול אמר בהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג לא עובד:
@קול-הקווים התקשרת מאותו מספר שהכנסת?
-
@קול-הקווים אולי הסדר של המחייג-מחוייג כתוב הפוך?
-
זה לא העביר לתפריט
אז עשיתי באתר הישן והכל טובתודה לכל המסעים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות