הגבלת זמן שיחה יוצאת
-
כיצד מגבילים זמן שיחה בשיחות יוצאות?
-
-
@שאול אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
routing_end_time=20
כאן זמן ההמתנה יהיה 20 שניות
זה כמה זמן יחייג לנציג
הוא רצה להגביל את אורך השיחה אחרי שהנציג עונה -
לכאורה הגדרת טיימר בשלוחה אמור לעבוד גם בשלוחת ראוטינג תכניס בתוך השלוחה את ההגדרה הבאה
limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=180
-
ב-180 זה כמות השניות שלאחר שהמאזין בתוך השלוחה השיחה תנותק תגדיר איך שבא לך בשניות
-
@QWERTY אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
לכאורה הגדרת טיימר בשלוחה אמור לעבוד גם בשלוחת ראוטינג תכניס בתוך השלוחה את ההגדרה הבאה
limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=180
כבר לא
ימות הגבילו את השימוש בו שאי אפשר להשתמש בו במודול ראוטינג -
אוקיי תודה על העידכון!!
-
@שאול אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
@QWERTY אמר בהגבלת זמן שיחה יוצאת:
לכאורה הגדרת טיימר בשלוחה אמור לעבוד גם בשלוחת ראוטינג תכניס בתוך השלוחה את ההגדרה הבאה
limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=180
כבר לא
ימות הגבילו את השימוש בו שאי אפשר להשתמש בו במודול ראוטינגניסיתי - ואומרים לא ניתן... הגדירו זמן שיחה.-מה הכוונה?
ואולי אפשר גם לעשות שיעבור בשלוחת טיימר נפרדת ובתוכה לשים את שלוחת הניתוב
אני בודק -
לא עבד גם כששמתי בתפריט
-
תכלס, מה עושים? יש פתרון?
הנציגים שוכחים את עצמם לפעמים והיחידות מתבזבזות.