הוספת אפשרויות לשלוחת השארת הודעות
-
איך מוסיפים שיהיה אפשר לעשות בתוך שלוחה 2 שאחרי שמשאירים הודעה יהיה אפשרות לשלוח הודעה גם בלי צינטוק כמו בווצאפון שזה להקיש 5
-
@תותח-על ככה זה ברירת מחדל בשלוחת הקלטות (בIVR2)
אם ניסית עם איזשהו מודול תביא אליו קישור -
@נץ-החמה נכון אבל אני רוצה להוסיף שכן יהיה אפשר ואני לא יודע איך עושים את זה
-
@תותח-על אמר בהוספת אפשרויות לשלוחת השארת הודעות:
@נץ-החמה נכון אבל אני רוצה להוסיף שכן יהיה אפשר ואני לא יודע איך עושים את זה
תוסיף את ההגדרות האלו:
list_tzintuk=רשימת הצינתוקים שאתה רוצה ממנה צינתוק menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk menu_record_options_5=record_okואז מתי שלוחצים בסיום ההקלטה 2, ישלח צינתוק, ושלוחצים 5 לא ישלח צינתוק
-
@נץ-החמה מה אני רושם בשורה הראשונה שזה רשימת צינטוקים
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות