סוף
-
@קלסר-של-שאלות אם זה משתמש אחר, לא.
-
פוסט זה נמחק! -
@שלמה1155 מה זה אומר?
-
@קלסר-של-שאלות אמר ביש איפשרות לחזור למישתמש הישן?:
@שלמה1155 ניסיתי להתחבר דרך המישתמש הישן וזה אמר לי את זה-

שהועפת בגלל סיבות צודקות שכולנו מבינים את זה יותר ויותר מרגע לרגע...
-
@קלסר-של-שאלות אמר ביש איפשרות לחזור למישתמש הישן?:
@שלמה1155 מה זה אומר?
תקשיבי נראה לי שבאמת יש לך קלסר של שאלות
ולכן כדי שאת השאלות שלא הכי הכי חשובות תשמרי לעצמך למען משתמשי הפורום -
מציע לך להירגע
אם אתה לא רוצה גם להיחסם בחשבון הנוכחי. -
@קלסר-של-שאלות אמר בסוף:
תודה לכל מי ששלח תגובה בסוף הסתדרתי
אבל למה?
אם יהיה משתמש אחר שירצה לדעת פיתרון
למה שיהיה ככה נושא בלי קשר -
@קלסר-של-שאלות
את/ה מספים את הפורום פשוט פנה לאחד מהפורום ודרכו תשאל את השאלות והוא יגיד לך את התובות
וזהו -
@קלסר-של-שאלות לא הבנתי על מה אתם מדברים על המשטמש בפורום או על הכניסה למערכת דרך האתר של ימות המשיח
-
@brochabar אמר בסוף:
@קלסר-של-שאלות אמר בסוף:
תודה לכל מי ששלח תגובה בסוף הסתדרתי
אבל למה?
אם יהיה משתמש אחר שירצה לדעת פיתרון
למה שיהיה ככה נושא בלי קשרכי ראיתי שיש כמה שחשבו שזה לא חשוב ואפילו זילזלו
אז סגרתי ואמרתי תודה לכל אלה שכן החלטו לעזור.
את הפיתרון אני ינסה למצוא בדרך אחרת! -
איך נועלים את הנושא כדי שלא יכתבו עוד?
-
@קלסר-של-שאלות רק הניהול יכול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות