הקלטת טריוויה
-
איך אני מגדיר שלוחה של עריכת טריוויה?
ניסיתי וזה לא עובד. -
@א-נ תראה מה הגדרת
-
@יוסף-ח הגדרתי ככה:
type=trivia_admin
trivia_questions_val=4/1/1
record_trivia_yes_no=yes
trivia_questions_location=always -
@א-נ מאיפה הבאת את ההגדרות??
ראית את מודול טריוויה?
כתוב שמה הגדרהtype=trivia_admin?
יש שלוחה לניהול טריוויה אם ההגדרות שלוחה הרגילהtype=trivia_questionsולזה מוסיפים הגדרה שהכניסה יהיה כמנהל
trivia_type=adminואח"כ את ההגדרות הרצויות שהגדרת
-
@שאול הגדרתי את ההגדרות האלו כבר.
-
@א-נ אז תעלה עכשיו מה הגדרת
-
@yonatan תבדוק שלחתי את זה ליוסף חיים.
-
@א-נ אמר בהקלטת טריוויה:
@yonatan תבדוק שלחתי את זה ליוסף חיים.
מה ששלחת זה
type=trivia_adminאתה צריך לתקן את זה ל
type=trivia_questions trivia_type=admin -
@yonatan בסדר, תודה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות