שאלות לטרוויה
-
@מעין-ברנע יאלה יש למישהו רעיון?
-
@מעין-ברנע תוכל לחפש בגוגל, פרוג וכדו'.
הפורום כאן מיועד לעזרה טכנית במערכות ימות המשיח. -
@39787521 קודם כל תוכלי ולא תוכל,
ולא אין רעיונות בגוגל- כבר חיפשתי,
ואם אתה אומר אז- לא צריך !!!
אני יחפש במקומות אחרים- כאילו שאכפת לך שיהיה עוד פורום בנושא!
לא צריך! -
@מעין-ברנע אמר בשאלות לטרוויה:
@39787521 קודם כל תוכלי ולא תוכל,
"בפורום כותבים תמיד בלשון זכר מטעמי צניעות."
-
@נץ-החמה תמיד יותר טוב בלשון רבים
-
@brochabar נכון
-
@מעין-ברנע אוקיי אני מוחקת את הנושא
-
@מעין-ברנע מצויין שאתם רוצים
אבל היא אפשר כפי שתראו כשתימחקו
לא נורא עכשיו אתם יודעים שלא פותחים נושאים כאלה
-
-
@מעין-ברנע לא חשוב זה לא נמחק...
-
פוסט זה נמחק! -
@מעין-ברנע תודה למשתמש 39787521 על שהבאת לי את הקישורים!
למזלי ראיתי לפני שמחקת את הפוסט
ולמה מחקת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות