הוספת ניקוד קבוצתי
-
שלום וברכה,
בivr הראשי שמתי את ההגדרה
points_add_group=yes
בתקיית הpoints הכנסתי את הקובץ
GroupNumbers.ini
ובו השיוכים.
תכלס- כשהתלמידות נכנסות לשלוחת השמעת הניקוד הנצבר, הן שומעות רק את הניקוד שלהן עצמן ולא את של כל הקבוצה, מה יכול להיות?
אולי בגלל שבקובץ ini זה מכניס את ההגדרה הפוך?
במקום
יא 3=31333313
זה כותב
313313131=יא 3???
-
@רבקי-קנפל אמר בהוספת ניקוד קבוצתי:
תכלס- כשהתלמידות נכנסות לשלוחת השמעת הניקוד הנצבר
ההגדרה הזאת היא לשלוחת הוספת ניקוד לא שמיעת ניקוד!
-
@yonatan
אבל תכלס איך הן יכולות לשמוע כמה נקודות יש לקבוצה?? -
@רבקי-קנפל כן. ההגדרה הזאת תשמיע רק את הניקוד הקבוצתי
say_points_group=yesזה אמור לצאת כך
type=points_say_total enter_id_type=list_all_information say_points_group=yesאת ההגדרה
enter_id_type=list_all_informationתשני לפי מה שמוגדר אצלכם
-
@yonatan אין מילים!!!!!!
-
@רבקי-קנפל
אבל זה אומר לי- הקבוצה שלך צברה 0 נקודות,
בזמן שהן קיבלו נקודות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות