סליחה שאני מפריע בשאלות מטופשות (אולי) אבל אני קצת חדש וצריך עזרה (מימי שיש לו עצבים)
-
@קלסר-של-שאלות הסתדר??
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים כן אכשיו קלטתי את כל העינין!
-
@קלסר-של-שאלות אם יש עוד שאלות בשמחה
לא לפחד -
סליחה שיש לי עוד שאלה בעינין אבל אני פתחתי מסמך חדש ברשימת התקיות וזה לא עושה לי כמו בדוגמה!
זה מה שאצלי:
לעומת זה שבדוגמה-
-
@קלסר-של-שאלות זה בסדר, פשוט אצלך מההתחלה זה היה בקידוד UTF-8.
-
@נץ-החמה אמר בסליחה שאני מפריע בשאלות מטופשות (אולי) אבל אני קצת חדש וצריך עזרה (מימי שיש לו עצבים):
@קלסר-של-שאלות זה בסדר, פשוט אצלך מההתחלה זה היה בקידוד הרצוי.
זה אומר שפשוט אני שומר וזהו?
-
@קלסר-של-שאלות כן.
-
@קלסר-של-שאלות מצ''ב קובץ TTSלהוריד למחשב ולהעלות למערכתבבקשה
-
@קלסר-של-שאלות
אחרי זה אתה צריך לשמור "בשם" את מה שכתבת ואז יצא לך בדיוק ככה
(אצלך זה באנגלית אז זה נמצא ב)file -
@קלסר-של-שאלות יהיה לך הרבה יותר קל דרך זה.
-
@קלסר-של-שאלות אמר בסליחה שאני מפריע בשאלות מטופשות (אולי) אבל אני קצת חדש וצריך עזרה (מימי שיש לו עצבים):
סליחה שיש לי עוד שאלה בעינין אבל אני פתחתי מסמך חדש ברשימת התקיות וזה לא עושה לי כמו בדוגמה!
זה מה שאצלי:
לעומת זה שבדוגמה-

אתה בטעות עשית -
במקום - 
-
@נץ-החמה אמר בסליחה שאני מפריע בשאלות מטופשות (אולי) אבל אני קצת חדש וצריך עזרה (מימי שיש לו עצבים):
@קלסר-של-שאלות יהיה לך הרבה יותר קל דרך זה.
זה לא נמצא בניהול חדרי הועידה הישן? -
@קלסר-של-שאלות אמר בסליחה שאני מפריע בשאלות מטופשות (אולי) אבל אני קצת חדש וצריך עזרה (מימי שיש לו עצבים):
זה לא נמצא בניהול חדרי הועידה הישן?
מה?
-
פוסט זה נמחק! -
@נץ-החמה הקישור הזה שנתתה להסבר
@נץ-החמה אמר בסליחה שאני מפריע בשאלות מטופשות (אולי) אבל אני קצת חדש וצריך עזרה (מימי שיש לו עצבים):
@קלסר-של-שאלות יהיה לך הרבה יותר קל דרך זה.
-
איפוא אני אמור להגדיר את אחת מ
ההגדרות האלה?- -
@קלסר-של-שאלות בהגדרות מתקדמות (קובץ ext.ini)
-
@קלסר-של-שאלות בשלוחה של הקובץ הקראה
-
@yonatan אמר בסליחה שאני מפריע בשאלות מטופשות (אולי) אבל אני קצת חדש וצריך עזרה (מימי שיש לו עצבים):
@קלסר-של-שאלות בשלוחה של הקובץ הקראה
מה זאת אומרת?
-
@קלסר-של-שאלות בשלוחה שבה קובץ ההקראה בהגדרות מתקדמות תוסיף את ההגדרות שרצית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות