שאלה בaccess_filter
-
ניסיתי להגדיר שהמתקשר יופנה לשלוחה מספר 1, ואם הוא מחייג שוב בתוך 2 דקות שיופנה לשלוחה 2.
אני לא הבנתי איך מגדירים את זה, יש למישהו רעיון? -
@שלמה1155 תעשה שאפשר לעבור פעם אחת ב2 דקות, ואם הוא יכול להיכנס יעבור לשלוחה 1, אם לא יעבור לשלוחה 2.
-
@נץ-החמה
קודם כל תודה על התגובה,
אבל למעשה הגדרתי כך:type=access_filter access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.2m.1 access_filter_yes_goto=/1 access_filter_no_goto=/2והא כל הזמן מפנה לשלוחה 1
-
@שלמה1155 אמר בשאלה בaccess_filter:
access_filter_1=g.......2m.1
יש לך טעות בהגדרה
לכמה זמן ייתן לעבור צריך להיות בערך השביעי ואתה כתבת בשמיני (עם ה"g" בהתחלה) -
@שאול
אין מילים, עזרת לי מאוד!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות