• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הגדרת ניתוביה

    שאלות ועזרה הדדית
    3
    15
    505
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      משה ב. נערך לאחרונה על ידי

      אני מנסה לבנות ניתוביה
      כתבתי את הקוד הבא:
      type=routing_time
      routing_time_1=1111.13:00-23:00.mon-sat
      routing_end_time=10
      routing_end_goto=2222

      המטרה היא שהשיחה תועבר לטלפון 1111, ובאם בתוך 10 שניות היא לא תענה היא תנותב אוטומטית לטלפון 2222.
      אבל זה לא עובד. מדוע?

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • Y
        yonatan @משה ב. נערך לאחרונה על ידי

        @משה-ב אמר בהגדרת ניתוביה:

         routing_end_goto=2222
        

        זה לאיפה יעבור אחרי שדיבר עם נציג שיעבור לשלוחה אחרת

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          משה ב. @yonatan נערך לאחרונה על ידי

          @yonatan
          אז איך אני מגדיר שאם המוקדן התורן אינו עונה (לאחר כך וכך שניות) תועבר השיחה למוקדן אחר?

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Y
            yonatan @משה ב. נערך לאחרונה על ידי yonatan

            @משה-ב נראה לי שלפי הדוגמא הזו. אתה צריך להכניס כמה מספרים ואם אחד לא עונה, זה מחייג לכולם. תתקנו אותי אם אני טועה

            routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
            routing_time_2=0509029999.*.*.1-20.jun
            routing_time_3=0721234567
            routing_time_4=0729876543.*.*.*.*
            
            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              משה ב. @yonatan נערך לאחרונה על ידי

              @yonatan
              הכנסתי שני מספרים, אולם אינני מעונין שהמערכת תחייג לשניהם בבת אחת, אלא שרק אם הראשון אינו עונה במשך כו"כ שניות תעבור השיחה לשני.
              אני מודה לך על התייחסותך

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • Y
                yonatan @משה ב. נערך לאחרונה על ידי

                @משה-ב בדקת וזה מחייג לשניהם בבת אחת?
                נראה לי שברירת מחדל זה מחייג לאחד, ואם לא עונה מחייג לשני.

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  משה ב. @yonatan נערך לאחרונה על ידי

                  @yonatan
                  בדקתי כעת שוב. הכנסתי שני מספרים, המערכת חייגה למספר הראשון, ולאחר 30 שניות החיוג נפסק והתקבלה הודעה "השלוחה אליה ביקשתם להגיע איננה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות. אנא פנו למנהל המערכת".
                  נראה לי שבכדי שהשיחה תועבר למספר אחר צריך להגדיר משהו בסגנון של "routing_end_time", אבל לא ברור לי איך בדיוק עושים את זה.

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Y
                    yonatan @משה ב. נערך לאחרונה על ידי

                    @משה-ב תעלה את ההגדרות כרגע בשלוחה

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      משה ב. @yonatan נערך לאחרונה על ידי

                      @yonatan
                      type=routing_time
                      routing_time_1=0504160000.13:00-23:00.mon-sat
                      routing_time_2=0504161111.13:00-23:00.mon-sat

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • Y
                        yonatan @משה ב. נערך לאחרונה על ידי

                        לא יודע
                        @משה-ב אמר בהגדרת ניתוביה:

                        נראה לי שבכדי שהשיחה תועבר למספר אחר צריך להגדיר משהו בסגנון של "routing_end_time", אבל לא ברור לי איך בדיוק עושים את זה.

                        לא נראה לי. ציטוט:

                        המערכת בודקת מספר מספר, כלומר שאם השעות של הראשון תואמות, המערכת תעביר את השיחות אליו, ולא תמשיך לנציגים אחרים, ורק אם הראשון אינו תואם לשעות של עכשיו, המערכת ממשיכה לבא בתור.

                        באם אין אף נציג שהשעות שלו תואמות, המערכת תשמיע את ההודעה M1041 "המענה סַגוּר כעת, אנא נסו שוב בשעות הפעילות", ותחזור שלב אחד אחורה.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          משה ב. @yonatan נערך לאחרונה על ידי

                          @yonatan
                          שים לב, הציטוט אומר שאם השעות של הראשון תואמות המערכת תעביר אליו את השיחות "ולא תמשיך לנציגים אחרים". מה קורה אם הראשון אינו עונה? אין לזה כל התייחסות!

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • Y
                            yonatan @משה ב. נערך לאחרונה על ידי

                            @משה-ב זה ברור. אם הנציג לא עונה, עוברים למספר השני

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ
                              משה ב. @yonatan נערך לאחרונה על ידי

                              @yonatan
                              דא עקא שאצלי, משום מה, זה לא עובד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פ
                                פעילות נערך לאחרונה על ידי

                                גם אצלי לא עובד,
                                ולא עובר לטלפון השני למה?
                                למי יש פתרון?

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • Y
                                  yonatan @פעילות נערך לאחרונה על ידי yonatan

                                  @פעילות אולי תעשי שלוחה שמתקשר לנציג עם טיימר על השלוחה למשל ל2 דקות.
                                  ואחר כך עובר שוב לשלוחה דומה רק עם מספר אחר עם טיימר וכו' כמה מספרים שצריך

                                  בשלוחה 1 תשימי

                                  type=routing_time
                                  routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
                                  limit_call_seconds=yes
                                  limit_call_seconds_disconnect_time=מספר השניות שיחייג
                                  limit_call_seconds_end_time_go_to=/1/0
                                  

                                  ואת routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun תשני למספר והזמן הרצוי

                                  שלוחה 1/0

                                  type=routing_time
                                  routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
                                  limit_call_seconds=yes
                                  limit_call_seconds_disconnect_time=מספר השניות שיחייג
                                  limit_call_seconds_end_time_go_to=/1/1
                                  

                                  ואת routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun תשני למספר והזמן הרצוי.
                                  שלוחה 1/1

                                  type=routing_time
                                  routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
                                  limit_call_seconds=yes
                                  limit_call_seconds_disconnect_time=מספר השניות שיחייג
                                  limit_call_seconds_end_time_go_to=/1/2
                                  

                                  ואת routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun תשני למספר והזמן הרצוי.
                                  וכן הלאה כמה מספרים שצריך.

                                  @משה-ב יכול לעזור גם לך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון