השמעת הודעה פעם אחת בלבד איך?
-
@חיים-פרידמן אמר בהשמעת הודעה פעם אחת בלבד איך?:
@נץ-החמה לא לשלוחה סתם במערכת
צריך לפתוח בתוך השלוחה שבה שומעים את ההודעה.
-
@נץ-החמה אוקי בסדר אבל זה משמיע כמה פעמים שהתקשרתי
-
@חיים-פרידמן אתה רוצה שזה ישמיע?
-
@נץ-החמה אני רוצה שרק בפעם הראשונה שמתקשרים זה ישמיע אבל לא כשמתקשרים פעם שניה
-
@חיים-פרידמן זה בדיוק מה שאמור לקרות.
-
@נץ-החמה זה לא תנסה 0775429491
-
@חיים-פרידמן מה ההודעה ששומעים רק פעם אחת?
-
@נץ-החמה מאזינים יקרים שימו לב ניתן להיכנס וכו'
-
@חיים-פרידמן מה הגדרת בשלוחה שבה אמורים לשמוע את ההודעה?
-
@נץ-החמה type=toplay_time
toplay_time_1=g.....*.1.none
toplay_time_end_goto=1 -
@חיים-פרידמן תנסה להגדיר בשלוחה השנייה:
toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.1.*
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות