מעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!
-
@קו-המכלול איך קראת לשלוחת ה#?
#אוhashאוHash?
אמור להיותHash. -
@נץ-החמה אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@קו-המכלול איך קראת לשלוחת ה#?
#אוhashאוHash?
אמור להיותHash.אני קראתי לזה Hash
-
-
@yonatan כשלא עושים מעבר לשלוחה אחרת (לשלוחת ה#).
-
@נץ-החמה אה.
@קו-המכלול מה הוא אומר כשאתה נכנס לשלוחה?
-
@yonatan אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@נץ-החמה אה.
@קו-המכלול מה הוא אומר כשאתה נכנס לשלוחה?
סולמית?
-
@קו-המכלול כן
-
-
@נץ-החמה אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@yonatan כשלא עושים מעבר לשלוחה אחרת (לשלוחת ה#).
לא
@yonatan הכוונה כשמחייגים למספר של השלוחה -
@קו-המכלול זה תפריט בתוך תפריט? אולי הוא קולט את "/" כתפריט קודם.
-
@קו-המכלול אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@נץ-החמה אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@yonatan כשלא עושים מעבר לשלוחה אחרת (לשלוחת ה#).
לא
@yonatan הכוונה כשמחייגים למספר של השלוחהאיך יש לשלוחה מספר?
-
@yonatan אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@קו-המכלול אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@נץ-החמה אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@yonatan כשלא עושים מעבר לשלוחה אחרת (לשלוחת ה#).
לא
@yonatan הכוונה כשמחייגים למספר של השלוחהאיך יש לשלוחה מספר?
ע"י שיוך
-
@yonatan אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@קו-המכלול זה תפריט בתוך תפריט? אולי הוא קולט את "/" כתפריט קודם.
/ זה תמיד יהיה תפריט ראשי
-
@קו-המכלול נכון.
שיוך למה? -
@yonatan אמר במעבר לשלוחה אחרת לא עובד לי!:
@קו-המכלול נכון.
שיוך למה?לקו ומעבר לשוחה ישירות לשלוחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות