• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    128 פוסטים 24 כותבים 9.1k צפיות 10 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonatan @anti malware
      נערך לאחרונה על ידי

      @anti-malware למה לא לשים בדרייב ולהעלות קישור?

      נ A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • נ מנותק
        נץ החמה @yonatan
        נערך לאחרונה על ידי

        @yonatan אפשר גם וגם.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • A מנותק
          anti malware @yonatan
          נערך לאחרונה על ידי

          @yonatan קישור? אני רוצה לעשות סדרה של מדריכים. ופה זה פורום שמיועד רק לימות המשיח - לא לPHP וכו.
          כי לא מספיק ללמוד רק את הAPI וקצת PHP אם כבר- אז להיות מקצוענים.

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • נ מנותק
            נץ החמה @anti malware
            נערך לאחרונה על ידי

            @anti-malware אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:

            פורום שמיועד רק לימות המשיח - לא לPHP וכו.
            כי לא מספיק ללמוד רק את הAPI וקצת PHP אם כבר- אז להיות מקצוע

            מה הבעיה לעשות הרבה קישורים?

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              anti malware @נץ החמה
              נערך לאחרונה על ידי

              @נץ-החמה המנהל לא מעוניין

              A נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A מנותק
                anti malware @anti malware
                נערך לאחרונה על ידי

                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • נ מנותק
                  נץ החמה @anti malware
                  נערך לאחרונה על ידי נץ החמה

                  @anti-malware ניתן גם בתחומים, מקצועות, אופיס (אני לא מצליח להיכנס) ונטפרי.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    anti malware
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אז אם מישהו יוכל לפתוח כאן קבוצה?
                    https://groups.google.com/my-groups

                    B פ ת 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • B מנותק
                      brochabar @anti malware
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @anti-malware אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:

                      אז אם מישהו יוכל לפתוח כאן קבוצה?
                      https://groups.google.com/my-groups

                      תסביר מה זה ואולי אפתח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ מנותק
                        פיסטוק חלבי @anti malware
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @anti-malware
                        פתחתי, תכתוב את כתובת המייל שלך ואצרף אותך לקבוצה
                        פסח כשר ושמח

                        ק M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • פ מנותק
                          פיסטוק חלבי @anti malware
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • ק מנותק
                            קול הקווים @פיסטוק חלבי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @פיסטוק-חלבי האם כבר עשו מדריך @anti-malware ??

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A מנותק
                              anti malware @פיסטוק חלבי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @פיסטוק-חלבי יש את המייל המפורסם שלי - תצרף אותו " a148a148@gmail.com "

                              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ת מנותק
                                תפארת יעקבב @anti malware
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @anti-malware אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:

                                אז אם מישהו יוכל לפתוח כאן קבוצה?
                                https://groups.google.com/my-groups

                                זה סגור ברימון - אין מקום אחר לעשות את זה, או שפשוט תבקש מ@שמואל לעשות א"ז כאן בפורום, ואם לא, לפחות תתן קישור אחד כאן של הדרייב שלך ושם תעלה את הכל

                                A ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • A מנותק
                                  anti malware @תפארת יעקבב
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @תפארת-יעקבב תבקש שיפתחו, זה הקבוצות של גוגל.

                                  ק פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ק מנותק
                                    קול הקווים @תפארת יעקבב
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @תפארת-יעקבב יש עוד אפשריות אפשר לפתוח אתר בשביל זה ויש עוד דברים

                                    יש אתר בשם תכנוטק - תכנות שם בטח מותר להשים https://techno-tech.cf/
                                    אפשר לפתוח גם צאט כמו ש @פיסטוק-חלבי עשה אפשר גם בגגול גרופ.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ק מנותק
                                      קול הקווים @anti malware
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @anti-malware בנטפרי סגור גם תוכל לצרף אותי דרך המייל?

                                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ת מנותק
                                        תפארת יעקבב @קול הקווים
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @קול-הקווים אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:

                                        @anti-malware בנטפרי סגור גם תוכל לצרף אותי דרך המייל?

                                        איך לצרף דרך המייל? כי אם כן גם אותי. (גם לי חסום) earono630630@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • פ מנותק
                                          פיסטוק חלבי @anti malware
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          פוסט זה נמחק!
                                          A פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • A מנותק
                                            anti malware @פיסטוק חלבי
                                            נערך לאחרונה על ידי anti malware

                                            @פיסטוק-חלבי אשמח אם תצרף אותי

                                            ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון