חדש התקנת תוסף לפורום
-
@yonatan תנסה להיכנס בMicrosoft Edge. (לי בכרום זה מראה בשתי שורות ובEdge בשורה אחת).
-
@yonatan אמר בחדש התקנת תוסף לפורום:
@brochabar התקנתי, ומופיע לי ככה

אפשר לעשות את זה בשורה אחת?
אפ אתה קצת מבין
תערוך את התוסף ותוריד דברים לא נצרכים
אולי עוד כמה שעות אני אתן הדרכה -
@brochabar מעניין אני לחצתי בקובץ הראשון על
Reinstall(
) והכל הסתדר, @yonatan יכול להיות שזה יעזור לך. -
@נץ-החמה לא עזר
-
@brochabar @נץ-החמה אולי זה קשור לגודל של המסך. כי כשאני בחיפוש זה מסתדר
-
@yonatan לגודל של המסך זה בטוח קשור, אבל יכול להיות שזה קשור לעוד דברים.
-
@נץ-החמה אז מה לעשות?
-
@yonatan אתה יכול להוריד את התוסף.
-
@נץ-החמה אין פתרון אחר?
-
-
@נץ-החמה זה של מתמחים טופ
-
@yonatan הוא אמור לעזור גם כאן.
-
@נץ-החמה התקנתי ולא עשה כאן כלום
-
-
@נץ-החמה התקנתי וזה אותו דבר
-
-
-
-
@yonatan תכנס ל'תוספים':

תלחץ על השלוש נקודות ליד הTampermonkey, תבחר 'אפשרויות', יפתח לך חלון כזה:

ואז:
תגיד לי מתי שהגעת לחלון הזה:
. -
@נץ-החמה הגעתי, מה עכשיו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
