עזרה בתא קולי
-
@מומחה-במערכות מה המטרה שלך?
אתה רוצה שיהיה לך זיהוי בדוח?
כתבתי הדרכה מפורטת כאן -
@מוטלה אמר בעזרא בתא קולי:
@מומחה-במערכות מה המטרה שלך?
אתה רוצה שיהיה לך זיהוי בדוח?
כתבתי הדרכה מפורטת כאןלא אני רוצה שאני יכנס לשמוע את ההודעה אז אני ישמע טל.... את ההודעה שנאמרה
-
@מומחה-במערכות אז תשאל את זה מראש... בשביל זה לא צריך שיקיש את המספר טלפון שלו.
תראה כאן https://f2.freeivr.co.il/post/2908 את האפשרויות הקיימות -
@מוטלה אמר בעזרה בתא קולי:
@מומחה-במערכות אז תשאל את זה מראש... בשביל זה לא צריך שיקיש את המספר טלפון שלו.
תראה כאן https://f2.freeivr.co.il/post/2908 את האפשרויות הקיימותדרך אגב, כותבים 'עזרה'
אם לא מקיש את הטלפון שלו אז איך אני ידע מי זה?
-
@מומחה-במערכות תנסה את הקישור שצירפתי.
-
-
@מומחה-במערכות אתה רוצה להיות 'מומחה במערכות' נכון? אז אין ברירה אלא ללמוד..
-
@מוטלה אמר בעזרה בתא קולי:
@מומחה-במערכות אתה רוצה להיות 'מומחה במערכות' נכון? אז אין ברירה אלא ללמוד..
גם אתה וגם @תפארת-יעקבב מעירים לי על השם משתמש שלי
-
@מומחה-במערכות
אבל אתה ממש מתקדם נרשמת לפני 10 דקות וכבר כתבת 12 פוסטים ו5 צפיות בפורפיל ו1 מונטיון -
@מומחה-במערכות אם אתה רוצה שאני יעבוד בשבילך אז זה בתשלום.
לעזור זה משהו אחר. -
@תפארת-יעקבב אמר בעזרה בתא קולי:
@מומחה-במערכות
אבל אתה ממש מתקדם נרשמת לפני 10 דקות וכבר כתבת 12 פוסטים ו5 צפיות בפורפיל ו1 מונטיוןאני זריז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות