האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?
-
@קול-הקווים לפתוח מה?
-
@anti-malware קבוצה עד שפיסותק יענה אני יפתח ויצרף
-
פוסט זה נמחק! -
@קול-הקווים מה זה מפלגות ?

-
@anti-malware שלחתי לך הזמנה תענה
-
לא הבל עד שיצרף....
-
@קול-הקווים אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@anti-malware שלחתי לך הזמנה תענה
לא הבנתי למה לשלוח הזמנה ולא לתת פה קישור, כי אם צריך הזמנה תשלחו גם לי earono630630@gmail.com
-
@פיסטוק-חלבי צרפת אותי?
-
@תפארת-יעקבב מדובר בקבוצות של גוגל ולא באתר מסוים.
-
@קול-הקווים אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@anti-malware שלחתי לך הזמנה תענה
הוא כתב מקודם שהוא שלח לך
-
@תפארת-יעקבב לא יודע, לא קיבלתי שום הודעה על זה. אבל אבדוק.
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי
תצרף גם אותי earono630630@gmail.com -
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי לאיזה מייל שלחת?
-
פוסט זה נמחק! -
-
@פיסטוק-חלבי תוסיף את kosherphoneapps@gmail.com
-
@פיסטוק-חלבי
תצרף גם אותי earono630630@gmail.com -
חסום לי, אם מישהו בנטפרי ויוכל לשלוח בקשה לפתיחה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות